Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Ikke alle har pupper med samme størrelse, bare sier det når vi først er inne på det. Og høyrehånda mi er bittelitt større enn venstre osv. Men så litt vel photoshoppa ut ja.

 

Han muskelgutten var ikke stygg nei. Men selv så syns jeg ikke det er så pent med for mye muskler...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes Aria Giovanni har en sinnsykt flott kropp. Ikke for tynn, ikke for tjukk, en god håndfull pupper, og en nydelig rumpe. I tillegg til å være generellt sett sinnsykt deilig :p

post-118669-1216129179_thumb.jpg

Helt enig, liker samme type kropp. Som er litt mer kraftige kvinner enn hva gutter flest syns er perfekt. Nina Mercedez kan også nevnes. Dog så store pupper som Aria og Nina trenger jeg derimot ikke. Er temmelig likegyldig på det området.

post-38731-1216395516_thumb.jpg

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Hva syns folket om denne kroppen?

 

xinsrc_2421104122055328859611.jpg

EXCLUSIVE-Daniel-Craig-and-Eva-Green-on-set-of-James-Bond-Bahamas_337462.jpg

 

Jeg har i alle fall begynt å få mer lyst på en sånn kropp, med litt "overdimensjonerte" skuldre og traps, sammen med grei fett% og armer.

Jeg liker ikke denne kroppsformen. Det er bare noe med den som blir feil.

Lenke til kommentar
Det der er vel heller snakk om lav fettprosent.

nja, han har faktisk endel muskler. Ikke bare lav fettprosent det der.

 

kroppsformen er heller ikke "rar," det er vel bare at bildene ikke er overmanipulert i PS og tillagt masse skygger for å markere. Kunne du forklare hva du syntes er "rart" med den kroppen?

Lenke til kommentar
Det der er vel heller snakk om lav fettprosent.

nja, han har faktisk endel muskler. Ikke bare lav fettprosent det der.

 

kroppsformen er heller ikke "rar," det er vel bare at bildene ikke er overmanipulert i PS og tillagt masse skygger for å markere. Kunne du forklare hva du syntes er "rart" med den kroppen?

Hvis du sikter til meg så kalte jeg den aldri rar.

Men jeg er rett og slett ikke fan av så store armer og skuldre. Og igjen, nå snakker vi om perfeksjon. Hadde ikke brydd meg et døyt om det var kjæresten som så sånn ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...