Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://msnno.starlounge.com/index.cfm?obje...9&imagenr=3

 

Det er en modell som brasiliansk presse er for tykk.

Jeg mener ikke at hun er for tykk, men jeg syns at hun ikke egner seg godt som bikinimodell.

Åh, herre, hva er galt med verden? :(

Jeg vet ikke om du sikter til meg, men jeg mener ikke at hun ikke tar seg godt ut.

Poenget mitt var at hun ikke har spesielt store pupper i forhold til kroppen, og hun har litt store hofter i forhold til brystene og er derfor ikke best egnet som bikinimodell.

Lenke til kommentar

Kurkova har ingen ting som bikinimodell å gjøre, rett og slett grunnet noen kilo for mye, trist, men sant.

 

Synes personlig hun ikke passer til klesmodell heller for den saks skyld..

 

Og dere som komenterer at supermodeller ikke er de peneste menneskene på jord, selfølgelig er de ikke det, det er heller ikke målet. Målet er å ha en slank kropp som viser plagget de bærer på best måte. Derfor få modeller har store pupper, stor rompe eller former i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Og dere som komenterer at supermodeller ikke er de peneste menneskene på jord, selfølgelig er de ikke det, det er heller ikke målet. Målet er å ha en slank kropp som viser plagget de bærer på best måte.

 

..Når skal de ta til fornuft, og skjønne at det lønner seg å vise det på kroppene som faktisk skal bruke det?

 

Kurkova har ingen ting som bikinimodell å gjøre, rett og slett grunnet noen kilo for mye, trist, men sant.

What? Flere kilo for lite vil jeg si. Å i det hele tatt kunne kalle henne "tykk" er helt utrolig. Er det bare meg som tydelig ser skjelettet i hoftene?

Klask på henne 8Kg ekstra de rette plassene, og du har en finere kropp.

Lenke til kommentar
..Når skal de ta til fornuft, og skjønne at det lønner seg å vise det på kroppene som faktisk skal bruke det?

 

Ingen har helt lik kroppsfasong, så derfor lønner det seg å vise plagget på en måte som fremhever snitt og passform, uavhengig av kroppen under. På en overvektig modell vil plagget henge anerledes pga store, synlige former, som igjen vil lage et falskt bilde av hvordan plagget faktisk er sydd.

 

Og en stor del av jobben til en modell er å holde seg i form og sørge for at kroppen passer til de krav designere setter, så ja, å være tynn er som oftest et krav som de ærlig talt bør klare å følge, ellers har de valgt feil yrke.

 

Og til slutt, en designer velger ikke en modell fordi hun/han er "pulbar", jobben til en modell er fortsatt ikke å selge sin kropp på beste mulig måte, men klærne.

Lenke til kommentar
..Når skal de ta til fornuft, og skjønne at det lønner seg å vise det på kroppene som faktisk skal bruke det?

 

Ingen har helt lik kroppsfasong, så derfor lønner det seg å vise plagget på en måte som fremhever snitt og passform,

Jeg må nesten komme med samme poenget igjen.. Det er liten vits i å vise passform på et klesstativ, når de som skal bruke det faktisk har former. Det er derfor vi går i prøverommet, for å se hvordan klærne sitter på vår egen form.

 

Jeg er forøvrig uenig i at modellene fremhever passform, de er såpass spinkle at det meste ser jo ut som en søppelsekk.

Jeg vil heller se hvordan klærne sitter på en vanlig person som faktisk fyller dem ut, da kan man relatere.

 

edit: btw, litt OT om signaturen din; People dress *to* impress.. ;)

Endret av toth
Lenke til kommentar
toth: Og du forstår tydeligvis ikke hvordan man skal fremmheve ett plagg, og hvordan et plagg vil se ut uavhengig av kroppsfasongen til brukeren.

Hvordan et plagg vil se ut i bruk er selvsagt alltid avhengig av kroppsfasongen til brukeren. Det sier seg selv.

Lenke til kommentar

Og jeg prøver en siste gang, de fremmhever plaggene (detaljer, sømmer, snitt) ved å la det "henge på modellene", viss en modell har f.eks store pupper vil dette være med på å skape en illusjon at plaggets passform er annerledes enn den faktisk er.

Også derfor modellene har en fast catwalkgange, for da beveger de overkroppen minst mulig å plagget får henge i fred.

 

Har selv gått modell flere ganger og får alltid beskjed om at plagget skal henge mest mulig naturlig og ikke forandre form ved mye bevegelser eller rett og slett kroppsformer.

Lenke til kommentar
Og jeg prøver en siste gang, de fremmhever plaggene (detaljer, sømmer, snitt) ved å la det "henge på modellene", viss en modell har f.eks store pupper vil dette være med på å skape en illusjon at plaggets passform er annerledes enn den faktisk er.

Jeez.. Da kan de jo like gjerne henge det på kleshengere og fylle catwalken med stativer.

 

Kanskje bare jeg som innbilte meg at det var et poeng med modellering, nemlig å vise hvordan ting vil se ut i praksis/bruk.

Tullete av meg. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...