christian1986 Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Lurer virkelig på hva som er galt. Hver gang jeg snurrer på rattet kommer en merkelig ulyd fra motoren. Bilen har nettopp vært på service, og har aldri hørt lyden før. Gode forsalg på hva som er galt, og prisoverslag på utbedring mottas med takk:)! Gjelder en Saab 9-3 98 mod, med automatgir.
Javad Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Fikset de servoen for deg!? kansje Reim er alt for stram!
christian1986 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Fikset de servoen for deg!?kansje Reim er alt for stram! Var først i går jeg merket det. Rart ettersom bilen nettopp har vært på service...
christian1986 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Sjekk væske/oljenivået i beholderen. Tilnærmet tom. I dagslys så jeg nå lekasjen.. Var i en slange..
L O G I M A N Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Oi, kanskje blitt skadet på service? Nå er det litt viktig å få på ny olje og få lufta skikkelig.
-Shark- Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Oi, kanskje blitt skadet på service? Nå er det litt viktig å få på ny olje og få lufta skikkelig. Lufte gjør du ved å fylle til maks. Starte bilen, og stå og vri rattet fra side til side. Husk og fylle på hele tia, så den ligger på maks merke.
L O G I M A N Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 er det ikke en fordel å løfte forhjula opp fra bakken for å belaste minst mulig ved lufting?
Javad Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Oi, kanskje blitt skadet på service? Nå er det litt viktig å få på ny olje og få lufta skikkelig. Lufte gjør du ved å fylle til maks. Starte bilen, og stå og vri rattet fra side til side. Husk og fylle på hele tia, så den ligger på maks merke. Det var nettop det vi gjorde med bilen til faren min, Renualt 19 1.4. er det ikke en fordel å løfte forhjula opp fra bakken for å belaste minst mulig ved lufting? Trosje ikke det hvis han prøver å kjøre den litt fremover/bak mens han beveger på Ratten.
-Shark- Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 er det ikke en fordel å løfte forhjula opp fra bakken for å belaste minst mulig ved lufting? Både og.. Begge deler fungerer. Jeg syns det er best med hjula på bakken, for da er det mer motstand, og det går litt fortere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå