Gå til innhold

Xbox 360 skrur seg på hele tiden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

I dag tidlig startet Xbox'en min helt plutselig. Jeg skrudde den av, for bare å se at den startet opp igjen 3 sekunder senere. Jeg har prøvd å koble ut strøm, for så å koble inn igjen, og den starter opp med en gang!

 

Merkelig saker. Er det noen som vet råd?

 

Takk

Sende den på reprasjon :thumbup:

Lenke til kommentar

Skal prøve å ta ut batteriet av kontrollen straks, da den har jo evnen til å skru på xboxen. Tviler på at Power-Knappen har skrudd seg på, ettersom konsollen sto avskrudd hele natten, for så plutselig å skru seg på i dag tidlig. Kanskje kom jeg borti den eller noe.

 

Kanskje du har spilt for lite på den, og den har blitt utålmodig?

 

Haha, tenkte på deg samme. Spillte 5 timer Lost Odyssey i går, så kanskje bare Xboxen er sugen på enda mer :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Min skrur seg av og til av når en kamerat har med seg den bærbare dataen sin. Den gjør også at tv'en min av og til slår seg av eller skifter kanal.

 

Kan det ha noe med at det går på samme bølgelengde eller hva det heter?

Ikkev et jeg ;P

Lenke til kommentar

Ta å sjekk om hvis du skrur den på "manuelt" (ved å trykke på Xbox 360-knappen på selve konsollen), at du hører et lite "klikk". Hvis du ikke gjør det, er det noe galt med på-knappen, som lett kan fikses.

 

Også, så kan det være at det er noen som driver gjøn med deg, vet ikke om det er noen i nærheten som har en Xbox 360-spake, og litt for lite fritid? ;)

Lenke til kommentar
Skal prøve å ta ut batteriet av kontrollen straks, da den har jo evnen til å skru på xboxen. Tviler på at Power-Knappen har skrudd seg på, ettersom konsollen sto avskrudd hele natten, for så plutselig å skru seg på i dag tidlig. Kanskje kom jeg borti den eller noe.

 

Kanskje du har spilt for lite på den, og den har blitt utålmodig?

 

Haha, tenkte på deg samme. Spillte 5 timer Lost Odyssey i går, så kanskje bare Xboxen er sugen på enda mer :p

 

stakkar xbox. selv så har min støvet ned i nesten en måned siden sist jeg spilte på den, venter vel egentlig bare på GTA4.

Lenke til kommentar
Min skrur seg av og til av når en kamerat har med seg den bærbare dataen sin. Den gjør også at tv'en min av og til slår seg av eller skifter kanal.

 

Kan det ha noe med at det går på samme bølgelengde eller hva det heter?

Ikkev et jeg ;P

Det er DRIT når sånt skjer..

Kamerat hadde med seg bærbar pc.. Hadde den på på natten..

Pluttslig slår radio,tv og alt sånt seg på :p

Lenke til kommentar
Min skrur seg av og til av når en kamerat har med seg den bærbare dataen sin. Den gjør også at tv'en min av og til slår seg av eller skifter kanal.

 

Kan det ha noe med at det går på samme bølgelengde eller hva det heter?

Ikkev et jeg ;P

Det er DRIT når sånt skjer..

Kamerat hadde med seg bærbar pc.. Hadde den på på natten..

Pluttslig slår radio,tv og alt sånt seg på :p

Ååååh.. :S Det der må være Scary ass.. xD Hadde det skjedd med meg hadde jeg ligget i senga å skjelvet som F!! Men nok OT. Prøv å bytt batterier på kontrollen..

Lenke til kommentar

Mens jeg var på en liten jobbtur på kiel-fergen ringte plutselig dama meg ganske så forskrekket og fortalte at XBOXen og TVen hadde slått seg på av seg selv... så nå har jeg gått i et par mnd og trodd at det spøkte her...hehe

 

Glad at det er flere som har opplevd dette :)

 

Forklaringen var/er kanskje at hun akkurat hadde fått ny bærbar PC...

Lenke til kommentar
Hei!

 

I dag tidlig startet Xbox'en min helt plutselig. Jeg skrudde den av, for bare å se at den startet opp igjen 3 sekunder senere. Jeg har prøvd å koble ut strøm, for så å koble inn igjen, og den starter opp med en gang!

 

Merkelig saker. Er det noen som vet råd?

 

Takk

 

for dere som hugser filmen "Christine"......dette kunne blitt en bra film!

Lenke til kommentar

Haha, da ordnet jeg problemet. Så dumt at det er flaut å si hva som var problemet.

 

Det som skjedde var at da vi skulle rydde rommet den morgenen la jeg kontrolleren i skapet oppå de andre kontrollene mine, og det var like etterpå at xboxen skrudde seg på og ikke vil forbli avskrudd igjen. Årsaken var at de andre kontrollene presset ned xboxknappen på den kontrollen som lå nederst, slik at den alltid skrudde på xboxen...

 

Jaja, da har jeg opplevd det også! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...