Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finnes det medisin/ piller for å bli kåt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Medisin/piller vet jeg ikke. Det kan hende en lege vet mer om det.

 

Men det er en del ting man kan spise og drikke for å få øket lyst, ja. Man skal dog ikke legge alt for stor vekt på slike ting. Det viktigste er gjensidig sympati og kanskje også litt mer enn det, samt en god atmosfære og stemning. For å si det på en annen måte: vin med anis virker stimulerende på begge kjønn (særlig kvinner), men det å sitte sammen og ha det koselig med en flaske vin teller mer. Dessuten er alkoholen i seg selv en faktor som løsner på evt. hemninger man måtte ha og slipper lystene løs.

 

Når det er sagt, så er det en del ting som virker stimulerende. Rosenrot har vært nevnt av andre og det stemmer. Andre ting er anis/lakris, østers, sjokolade, jordbær, blå muggoster (for kvinner, over lang tid), Ginseng (i slekt med Rosenrot, bare mindre potent) m.m. Jeg husker ikke så mye nå i farten, men du kan søke på Google. Det man også skal huske på er at kvinner ofte blir mer/fortere påvirket av slike stimulanser enn menn, rett og slett fordi de som regel er fysisk mindre.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Testosteron er kjekt å ha! Begynn å trene, spis masse kjøtt, onaner jevnlig (helst enn god del mer enn du allerede gjør) og de fleste merker en økning av lyst. (Dette gjelder selvfølgelig for gutter, jenter er jeg usikker på)

 

Ellers har du noe som går for begge kjønn:

Kroppen din venner seg til den mengden sex du har. Har du lite sex (både med deg selv, og partner), vil kroppen din kreve lite sex. Har du mye sex, vil kroppen kreve et vedlikehold av den mengden.

Lenke til kommentar

Testosteron er kjekt å ha! Begynn å trene, spis masse kjøtt, onaner jevnlig (helst enn god del mer enn du allerede gjør) og de fleste merker en økning av lyst. (Dette gjelder selvfølgelig for gutter, jenter er jeg usikker på)

 

Ellers har du noe som går for begge kjønn:

Kroppen din venner seg til den mengden sex du har. Har du lite sex (både med deg selv, og partner), vil kroppen din kreve lite sex. Har du mye sex, vil kroppen kreve et vedlikehold av den mengden.

 

Noen sier man skal onanere mye, andre sier man skal kutte ned på det. For å få mer lyst på sex, og ikke en runk. Men jeg er neimen ikke sikker jeg. Noen andre som har noen innspill?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...