Gå til innhold

Er det forskjellige versoner av canon sin hv30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SKU: 2681B004AA = HDV ( High Definition)

SKU: 2681B004 = SD aka. DV (Standard Definition)

 

Hadde gått for den øverste modellen siden det er et "HD" kamera, og kvaliteten blir betydelig bedre en DV.

 

nei dette tror jeg ikke på. det er nok samme kamera, som av en eller annen grunn har fått forskjellig varenr, tipper det er forskjellig underleverandør hos amentio.

 

meg bekjent er det kun to forskjellige HV30'er, det er den europeiske med 50fps og PAL på

utgangen, og den amerikanske med 60fps og NTSC på den analoge utgangen, og sistnevnte får

du neppe tak i her i norge. ikke vil du ha det heller.

Lenke til kommentar
Amentio er en norsk nettside, og de selger PAL kamera ikke NTSC kameraer.

 

Grunnen til at jeg tror det er HD og Dv er fordi det strår HDV Kamera på det ene, og det står ikke HDV på det andre.

Det finnes ingen HV30 med vanlig SD oppløsning. Bare HDV.

 

Og stemplar har helt rett. Det finnes bare to forskjellige versjoner, PAL og NTSC. Men han mente ikke med det at Amentio selger NTSC versjonen. Det han imidlertid sier, er at det kan være at Amentio har to underleverandører, derav den lille forskjellen i varenummer. Det kan også være så enkelt, som at noen har glemt å legge til de to AA'ene når de har fått inn flere eksemplarer. Jeg ser også at prisen er forskjellig, og det kan være av f.eks valutaendringer mellom to forskjellige bestillingstidspunkt. Canon Norge fakturerer i Euro.

 

Så disse to kameraene er fullstendig identiske. Ikke noe mere å lure på :)

Endret av Super8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...