Gå til innhold

hjelp til cod4 online


Anbefalte innlegg

Hei eg kjøpte meg ps3 for 2 uker siden åsså har eg kjøpt cod 4 og så gleda meg til å prøva å spilla online så står de bare når eg trykke find game så vil den ikkje innpå de står bare downloading settings.fekk spilla de litt i helgå så va de att de kom dette e de noen så kan hjelpa meg så har de vore fint:) eg har prøvd å venta 30 min men fortsatt va de der syyyykt irreteranes

 

 

MVH Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkurat samme problem har jeg og, og det går faen ikke vekk, blir helvetes pissed! Det verste er at det funka før, og jeg har klart å komme opp i tredje prestige før dette problemet plutselig dukket opp!

funke de ikke i mårå så bler eg forbanna eg kommde ble så syykt sure eg fekk melding av elkjøp i dag så sa dei "du må ringa playstation support ring detta nummere ha ein fin dag bla bla bla sko gjerna skjellt ut dei folkå vis eg ikkje får de te spillte heila helgå funka heilt fett kom opp i lvl 22 så i dag rett etter skulen så sko eg spela forbanna drit pluss eg bruke ikkje trådløsa får de stygga multimodme tåle ikkje ps3 eller min pc på nettverk så eg brule ledning bruke faren min sin pc men eg klage att me ska ha ny router så eg får spela på min egen tv men de greine har skjedd ein gong før på cod så tror eg att de ikkje ska komma tebage men nei da!!! :@

Lenke til kommentar
punktum hadde kanskje hjulpet :p ? men jeg skjønner frustrasjonen, men har egentlig litt gitt opp og venter på en oppdaterin -_-

 

eg ska huska punktum:P glømme de alltid ut.

når komme updaten:D

men detta va rart egentligt de e att eg spillte masse i går så prøve eg i dag så skjer de samma:S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
pluss att de e ein liten ting eg har problem me att eg kan ikkje spilla search and destroy på spiltscreen

 

alt klikke eg me skru av ps3en eg har ingen riper eller noe

 

haha, ikke meningen å le..

Men search & destroy på splitscreen?

Det må jo være som å jakte på en elg som er fastklemt mellom 2 trær,

du trenger hvertfall ikke lete.

 

Jeg har hatt samme problem på 360 før, men det er heldigvis fikset her i stua.

Ellers kan jeg faktisk trykke på den røde knappen på 360-kontrollen så går beskjeden vekk.

Jeg får ikke frem ranken min, men noenganger kan jeg alikvel finne en match og joine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...