Gå til innhold

Lineage II - verste MMORPG noensinne?


Anbefalte innlegg

Takk for tips angående patching i Guild Wars. Det enkleste er vel å lage to snarveier, bruke -image på den ene og kalle den Guild Wars Patch? (eller noe lignende).

 

Når det gjelder om Lineage 2 er "Verste MMORPG noensinne" håper jeg dere la merke til spørsmåltegnet i tittelen. Jeg hevder ikke at Lineage 2 er det verste noensinne, men nominerer det i stedet til den tittelen etter å ha spilt det en stund. Om dere har et bedre (dvs verre) forslag er det bare å komme med det. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for tips angående patching i Guild Wars. Det enkleste er vel å lage to snarveier, bruke -image på den ene og kalle den Guild Wars Patch? (eller noe lignende).

 

Når det gjelder om Lineage 2 er "Verste MMORPG noensinne" håper jeg dere la merke til spørsmåltegnet i tittelen. Jeg hevder ikke at Lineage 2 er det verste noensinne, men nominerer det i stedet til den tittelen etter å ha spilt det en stund. Om dere har et bedre (dvs verre) forslag er det bare å komme med det. ;)

LOTRO.

Lenke til kommentar

Å stikke i butikken og kjøpe et MMORPG du ikke vet noen ting om er jo som å bæsje seg selv på leggen og smøre seg med dritten utover ansiktet etterpå.

 

"Dverger kan kun være kriger"

Ja?? Er det virkelig noe galt med dette? Dverger er ikke det man forbinder med magiske formler og naturkrefter.

 

Jeg vil tørre å påstå at L2 kanskje er det beste MMORPG noensinne med tanke på hvilken målgruppe spillet har. Målgruppen er IKKE vestlige "carebears"!

 

Prisen "verste mmorpg" burde kanskje gå til Dark and Light? Da snakker jeg ikke bare om spillet men om omstendighetene rundt release og alt det der(ikke at jeg vet så mye om saken). Er vel det mest "infamous" spillet innenfor sjangeren.

Lenke til kommentar
"Dverger kan kun være kriger"

Ja?? Er det virkelig noe galt med dette? Dverger er ikke det man forbinder med magiske formler og naturkrefter.

 

 

Det kommer da HELT an på hva du har lest tidligere, hva du har sett i filmer, hva du har spilt i andre spill, hvordan du har opplevd dverger du har møtt i det virkelige liv, hvilke assosiasjoner du får til ordet 'dverg'.

 

At DU ikke forbinder dverger med magiske krefter og formularer, får stå for din egen regning.

Endret av BagBiter
Lenke til kommentar

Når man kun har to klasser å velge mellom i starten burde hver eneste rase kunne velge dem og heller ha sine egne underklasser etterhvert. Men neida, dvergene (og enkelte andre) kan kun velge en ting.

 

Hva er så dårlig med LotRO? Vennligst ikke bare nevn et spill uten å si hvorfor det er dårlig. Ingen tar deg seriøst da. ;)

Lenke til kommentar

Som så mange sier, så er L-II et hardcore mmo spill, og stiller seg gjerne helt i andre enden av skalaen enn f.eks wow.

 

Prisen "verste mmorpg" burde kanskje gå til Dark and Light? Da snakker jeg ikke bare om spillet men om omstendighetene rundt release og alt det der(ikke at jeg vet så mye om saken). Er vel det mest "infamous" spillet innenfor sjangeren.

 

Jeg var med i beta og var pioneer, og spillet hadde potensiale som ikke lignet noe annet til dags dato.

1 kjempestor verden, random mob plasering og spawning, vær som faktisk betydde noe (snø osv) og en frihet som var bare konge.

dessverre så var kanskje ikke de som sto bak det helt stabile, det ble f.eks trekt penger fra en hel gjeng med folk (inkl meg) selv om vi hadde sagt opp spillet. Generelt litt vell mye rot og tull, vet ikke om noen har prøvd det nylig, men det får evt bli en ny tråd.

 

Kort sagt, om vi skulle lage liste over mmo's, hadde nok dnl havnet ganske nær, om ikke på bunnen av min liste.

Lenke til kommentar
"Dverger kan kun være kriger"

Ja?? Er det virkelig noe galt med dette? Dverger er ikke det man forbinder med magiske formler og naturkrefter.

 

 

Det kommer da HELT an på hva du har lest tidligere, hva du har sett i filmer, hva du har spilt i andre spill, hvordan du har opplevd dverger du har møtt i det virkelige liv, hvilke assosiasjoner du får til ordet 'dverg'.

 

At DU ikke forbinder dverger med magiske krefter og formularer, får stå for din egen regning.

 

Du kan jo få lov til å fortelle meg i hvilken fantasy verden du finner dverger som er kjent for sine magiske evner? Er det i Warcraft(pre wow)? LOTR? Forgotten Realms? Elder Scrolls? Norrath? Might and Magic? eller Arcanum?

 

Dverg = mye stamina og strength og er en krigersk rase som er glad i elde metaller og ofte glad i mekansike ting. Men om noen mener at fantasy dverger heller bør være magikere som er flinke med magi, ha et hav av int/wiz o.l så er det værst for dem. Er vel denne typen tullinger som klarte å gi Conan magiske krefter i det siste Conan spillet som kom til konsoll. Å bry seg om "lore" er tydeligvis ikke så viktig nå tildags.

 

Selv om det skulle eksistere en fantasy verden hvor dverger forbindes med magi, så er det heller ikke noe argument for at man bør ødelegge lore i Lineage og gi dverger mulighet til å velge "mage" som klasse.

 

"Buhu, dorf kan ikke være female, buhuhu"(Les: EQ). Når det ikke eksisterer kvinnelige dverger i en fantasy verden så der vel dette strengt tatt ikke noe å klage over?

 

Get the point?

 

Uansett så kan det virke som om OP har veldig lite MMO erfaring utenom WoW.

Lenke til kommentar
"Dverger kan kun være kriger"

Ja?? Er det virkelig noe galt med dette? Dverger er ikke det man forbinder med magiske formler og naturkrefter.

 

 

Det kommer da HELT an på hva du har lest tidligere, hva du har sett i filmer, hva du har spilt i andre spill, hvordan du har opplevd dverger du har møtt i det virkelige liv, hvilke assosiasjoner du får til ordet 'dverg'.

 

At DU ikke forbinder dverger med magiske krefter og formularer, får stå for din egen regning.

 

Du kan jo få lov til å fortelle meg i hvilken fantasy verden du finner dverger som er kjent for sine magiske evner? Er det i Warcraft(pre wow)? LOTR? Forgotten Realms? Elder Scrolls? Norrath? Might and Magic? eller Arcanum?

 

Dverg = mye stamina og strength og er en krigersk rase som er glad i elde metaller og ofte glad i mekansike ting. Men om noen mener at fantasy dverger heller bør være magikere som er flinke med magi, ha et hav av int/wiz o.l så er det værst for dem. Er vel denne typen tullinger som klarte å gi Conan magiske krefter i det siste Conan spillet som kom til konsoll. Å bry seg om "lore" er tydeligvis ikke så viktig nå tildags.

 

Selv om det skulle eksistere en fantasy verden hvor dverger forbindes med magi, så er det heller ikke noe argument for at man bør ødelegge lore i Lineage og gi dverger mulighet til å velge "mage" som klasse.

 

"Buhu, dorf kan ikke være female, buhuhu"(Les: EQ). Når det ikke eksisterer kvinnelige dverger i en fantasy verden så der vel dette strengt tatt ikke noe å klage over?

 

Get the point?

 

Uansett så kan det virke som om OP har veldig lite MMO erfaring utenom WoW.

 

Jeg tror ikke du skjønte poenget mitt.

 

Du kan ikke definere hvordan en dverg "skal være" utelukkende av hvordan dverger generelt sett har vært i andre MMORPG'er. Det finnes jo en haug av andre kilder du må se på her:

 

-Bøker

-Film

-Tegneserier

-Hvordan man har opplevd dverger i det virkelige liv

-andre assosiasjoner.

 

Dessuten er det ingenting galt i å gi (eventuelt) stereotypiske skikkelser nye roller og oppgaver.. Dette er da bare forfriskende, mener når jeg.

 

Hvis du mener at i en "fantasyverden" skal en dverg skal være slik du sier og kun slik, så er ikke dette mye "fantasy" lenger, da fantasien ikke har noen grenser.

Endret av BagBiter
Lenke til kommentar
De har polert og polert og polert ja... Beklager, men det ser fortsatt veldig ille ut. Det er her problemet ligger, når du har et såpass stort spill. Polering og tid. Dem har snart ikke mer tid igjen, og da er det liv eller død for Funcom sin del.

 

Kjerneelementer som combat, questing, instancing og lignende er ikke polert ordentlig enda, dette burde ha vært gjort ferdig for MÅNEDER siden. Og jeg begriper ikke hvordan dem skal klare å gjøre dette ferdig på den lille tia som dem har til rådighet nå.

 

Føles nesten som Funcom sine utviklere er en gjeng slasker. Helt utrolig.

Du tillater deg å snakke om AoC ang polering, og det du påpeker er at spillet ser veldig ille ut? Spillet vil ha samme grafikk som i trailere ved release, det er aldeles ikke ille. Å nå med de siste grafikkoppgraderingene i beta så ser spillet rimelig allright ut. Ikke top notch, men allright. Questener og instancer fungerer da rimelig okei? Problemet er vel kanskje quest rewards som ikke er gjennomtenkt i BETA. Så må du vite at Funcom mest trolig sitter på en mye mer polert versjon enn det beta testerne gjør. Combaten fungerer utmerket. Noen poleringer mtp å få en del glatere og mer livlige animasjoner hadde vel gjort susen. Ellers er det som mangler mest for tiden ballansering av klassene.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke du skjønte poenget mitt.

 

Du kan ikke definere hvordan en dverg "skal være" utelukkende av hvordan dverger generelt sett har vært i andre MMORPG'er. Det finnes jo en haug av andre kilder du må se på her:

 

-Bøker

-Film

-Tegneserier

-Hvordan man har opplevd dverger i det virkelige liv

-andre assosiasjoner.

 

Dessuten er det ingenting galt i å gi (eventuelt) stereotypiske skikkelser nye roller og oppgaver.. Dette er da bare forfriskende, mener når jeg.

 

Hvis du mener at i en "fantasyverden" skal en dverg skal være slik du sier og kun slik, så er ikke dette mye "fantasy" lenger, da fantasien ikke har noen grenser.

 

"Hvordan jeg opplever alver i det virkelige liv". Har vi sluttet å snakke om dataspill? Ser ikke hvordan min oppfatning av alver og dverger i det virkelige liv skal ha noe med mitt syn på fantasy dverger å gjøre. Har aldri sett en RL dverg med rød hår og 2 meter høy øks, kjenner en som ønsker å være en dog... Jeg har også møtt en "dverg" som har prøvd å angripe meg med "fear", så kanskje jeg skal revurdere mitt sin på dverger og magi?

 

Litt faktainfo:

"Dwarf" er basert på et mytologisk vesen og har bortsett fra størrelsen lite til felles med kortvokste mennesker som vi her i Norge ofte kaller for dverger.

 

Jeg vet heller ikke om noe populærkulturelt verk hvor dverger blir definert på en totalt annen måte en den jeg beskriver(kriger, øks, gruve, til tider glad i mekaniske ting), men det er kanskje fordi jeg ikke leser så mange fantasybøker, tegneserier eller ser fantasy filmer. Fantasybøker med alver og dverger henter vel som oftest inspirasjon fra Tolkiens Midgard? Alv magi og bue, Dverg øks og gruve. Jeg vil da tro at majoriteten av fantasy fan har et lignende syn på alver og dverger, er dog godt mulig jeg tar feil og det er godt mulig Ringenes Herre IKKE har påvirket folks syn på alver og dverger....

 

Jeg sier heller ikke noe om hvordan en fantasy dverg skal være. Om noen velger å lage en fantasy verden som kun består av dverger og hvor magi er en sentral del av verden så skal jeg ikke stoppe dem. Kunne faktisk vært en bra basis for et nytt spill :p. Men som sagt så har jeg til gode å lese om lore hvor dette faktisk er tilfelle.

 

Dverger i L2 skal være slik de er og det funker tydeligvis. Å rævkjøre lore ved å gi alle raser tilgang til alle classes er jeg ikke stor fan av. FC har prøvd hardt på å gjøre akkurat dette i AoC for eks. Selv om klassene der har visse begrensinger så reflekterer de ikke den Hyboriske verden på en god måte. Cimmerianere som tilber Mitra? Hva blir det neste? Dverger som bruker magi?

 

Verden står ikke til påske.

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke du skjønte poenget mitt.

 

Du kan ikke definere hvordan en dverg "skal være" utelukkende av hvordan dverger generelt sett har vært i andre MMORPG'er. Det finnes jo en haug av andre kilder du må se på her:

 

-Bøker

-Film

-Tegneserier

-Hvordan man har opplevd dverger i det virkelige liv

-andre assosiasjoner.

 

Dessuten er det ingenting galt i å gi (eventuelt) stereotypiske skikkelser nye roller og oppgaver.. Dette er da bare forfriskende, mener når jeg.

 

Hvis du mener at i en "fantasyverden" skal en dverg skal være slik du sier og kun slik, så er ikke dette mye "fantasy" lenger, da fantasien ikke har noen grenser.

 

"Hvordan jeg opplever alver i det virkelige liv". Har vi sluttet å snakke om dataspill? Ser ikke hvordan min oppfatning av alver og dverger i det virkelige liv skal ha noe med mitt syn på fantasy dverger å gjøre. Har aldri sett en RL dverg med rød hår og 2 meter høy øks, kjenner en som ønsker å være en dog... Jeg har også møtt en "dverg" som har prøvd å angripe meg med "fear", så kanskje jeg skal revurdere mitt sin på dverger og magi?

 

Litt faktainfo:

"Dwarf" er basert på et mytologisk vesen og har bortsett fra størrelsen lite til felles med kortvokste mennesker som vi her i Norge ofte kaller for dverger.

 

Jeg vet heller ikke om noe populærkulturelt verk hvor dverger blir definert på en totalt annen måte en den jeg beskriver(kriger, øks, gruve, til tider glad i mekaniske ting), men det er kanskje fordi jeg ikke leser så mange fantasybøker, tegneserier eller ser fantasy filmer. Fantasybøker med alver og dverger henter vel som oftest inspirasjon fra Tolkiens Midgard? Alv magi og bue, Dverg øks og gruve. Jeg vil da tro at majoriteten av fantasy fan har et lignende syn på alver og dverger, er dog godt mulig jeg tar feil og det er godt mulig Ringenes Herre IKKE har påvirket folks syn på alver og dverger....

 

Jeg sier heller ikke noe om hvordan en fantasy dverg skal være. Om noen velger å lage en fantasy verden som kun består av dverger og hvor magi er en sentral del av verden så skal jeg ikke stoppe dem. Kunne faktisk vært en bra basis for et nytt spill :p. Men som sagt så har jeg til gode å lese om lore hvor dette faktisk er tilfelle.

 

Dverger i L2 skal være slik de er og det funker tydeligvis. Å rævkjøre lore ved å gi alle raser tilgang til alle classes er jeg ikke stor fan av. FC har prøvd hardt på å gjøre akkurat dette i AoC for eks. Selv om klassene der har visse begrensinger så reflekterer de ikke den Hyboriske verden på en god måte. Cimmerianere som tilber Mitra? Hva blir det neste? Dverger som bruker magi?

 

Verden står ikke til påske.

 

 

Jeg drar frem fantasikortet igjen. Jeg ser ikke en eneste grunn, spesielt i en FANTASIverden, for at dvergen skal være fastlåst til en krigerrolle bare fordi populærkulturen ikke "tillater" det.

 

Hvilke assosiasjoner du har til dverger (fantasi eller ikke) har faktisk noe å si på hvordan du ser på dverger i spill. Enten du vil eller ei.

 

Du sier selv at du har ikke så mange andre kilder å se på, så da er det naturlig at for DEG så er dverg lik kriger. Din subjektive oppfatning.

Lenke til kommentar
Jeg drar frem fantasikortet igjen. Jeg ser ikke en eneste grunn, spesielt i en FANTASIverden, for at dvergen skal være fastlåst til en krigerrolle bare fordi populærkulturen ikke "tillater" det.

 

Hvilke assosiasjoner du har til dverger (fantasi eller ikke) har faktisk noe å si på hvordan du ser på dverger i spill. Enten du vil eller ei.

 

Du sier selv at du har ikke så mange andre kilder å se på, så da er det naturlig at for DEG så er dverg lik kriger. Din subjektive oppfatning.

 

Som jeg selv sier, om du ønsker å skape en fantasy verden hvor dverger bruker magi og alver jobber i gruver så skal du få lov til det.

 

Mine assosiasjoner til kortvokste mennesker burde ikke ha noen betydning for mitt syn på et mytologisk vesen. Kortvokste mennesker har jo ingenting til felles med fantasy dverger bortsett fra høyden. Jeg begynner ikke å sammenligne meg selv med en alv selv om jeg er to meter høy.

 

De kildene jeg henviser til er veldig omfattende og blir gjerne brukt som mal av mange andre i tillegg har de en ganske stor fanbase. Men jeg spør igjen, i hvilken fantasy verden finner vi en rase med dverger som ikke ligner på stereotypen men som har et veldig nært forhold til magi? Om det finnes noen bøker, tegneserier eller filmer med noe sånt så må jeg nesten få sjekket dem ut. Men dette er tredje gangen jeg spør om dette materiale og siden du har til gode å komme med noe relevant anngående dette så konkluderer jeg med at det eksisterer i svært liten grad. Ikke nok til å forandre det stereotypiske synet som mange har på fantasy dverger mao.

Lenke til kommentar
Jeg drar frem fantasikortet igjen. Jeg ser ikke en eneste grunn, spesielt i en FANTASIverden, for at dvergen skal være fastlåst til en krigerrolle bare fordi populærkulturen ikke "tillater" det.

 

Hvilke assosiasjoner du har til dverger (fantasi eller ikke) har faktisk noe å si på hvordan du ser på dverger i spill. Enten du vil eller ei.

 

Du sier selv at du har ikke så mange andre kilder å se på, så da er det naturlig at for DEG så er dverg lik kriger. Din subjektive oppfatning.

 

Som jeg selv sier, om du ønsker å skape en fantasy verden hvor dverger bruker magi og alver jobber i gruver så skal du få lov til det.

 

Mine assosiasjoner til kortvokste mennesker burde ikke ha noen betydning for mitt syn på et mytologisk vesen. Kortvokste mennesker har jo ingenting til felles med fantasy dverger bortsett fra høyden. Jeg begynner ikke å sammenligne meg selv med en alv selv om jeg er to meter høy.

 

De kildene jeg henviser til er veldig omfattende og blir gjerne brukt som mal av mange andre i tillegg har de en ganske stor fanbase. Men jeg spør igjen, i hvilken fantasy verden finner vi en rase med dverger som ikke ligner på stereotypen men som har et veldig nært forhold til magi? Om det finnes noen bøker, tegneserier eller filmer med noe sånt så må jeg nesten få sjekket dem ut. Men dette er tredje gangen jeg spør om dette materiale og siden du har til gode å komme med noe relevant anngående dette så konkluderer jeg med at det eksisterer i svært liten grad. Ikke nok til å forandre det stereotypiske synet som mange har på fantasy dverger mao.

 

 

Det tjener ingen hensikt å finne eksempler på fantasymateriell der dverger er noe annet enn krigere, for jeg ser ikke at det er et gyldig poeng.

 

Som sagt, så har det ingenting å si hva dverger har blitt fremstilt for før, nå, eller 100 år inn i fremtiden. I en fantasyverden skal alt være mulig, og alt skal være lov. Med en gang en fantasyverden får fastsatte regler for hvordan den skal/bør/må være, så bør man gi det aktuelle verket et eget sjangernavn.

 

De kildene du har er ikke så veldig omfattende. Slik jeg har forstått, så er dine kilder stort sett PC-spill.

(...)det er kanskje fordi jeg ikke leser så mange fantasybøker, tegneserier eller ser fantasy filmer.

 

Så selvfølgelig blir dine assosiasjoner begrenset til hva du har sett og erfart..!

 

Når du ser en kortvokst (les: dverg) person i et spill, men som likevel har anatomien og ser ut som et voksent menneske, så vet du med en gang at dette er en dverg. Dette er vel fordi du har lært via sansene dine, kulturen, gjennom oppveksten at dverger, det er små mennesker.

 

Folk kan assosiere alt mulig med masse rart, andre kan ikke si noe IMOT det. Det er ikke opp til oss å si hva man kan assosiere all verdens ting med..!

 

Bare en liten artig digresjon angående de norrøne mytologiske dvergene:

dverger, var i norr. myt. oppr. marker i Ymes kjøtt, men gudene gav dem menneskelig utseende og forstand; de er småvokste, bor i steiner og i jorda, er dyktige smeder, bl.a. smidde de Draupne, Gullinbuste og Mjøllner. I folketroen ble de forvekslet med alvene.

 

Godt å se at folk på den tida også var litt diffuse om hva som er hva ;)

Endret av BagBiter
Lenke til kommentar

Ifølge norrøn mytologi har vi både alver og nattalver. Alvene er ganske lik de vi kjenner fra fantasy (hvor tror dere Tolkien fikk inspirasjon fra?), men nattalvene er ganske difuse. Noen kilder sier de bokstavelig talt er nattalver, eller onde alver. Andre igjen sier de er mer som tradisjonelle fantasy-dverger. Andre igjen sier de er som gnomene i tradisjonell fantasy, og andre igjen sier de er mer som nisser og tusser. Hva en "dverg" i fantasy er, er nok ganske relativt. ;)

 

Dessuten har vi jo magikerdverger i Dungeons & Dragons, så vidt jeg vet. Husker ikke hva de kalles i farten, men de bor i Underdark om jeg ikke tar helt feil. Og er jeg den eneste som husker magikerdvergen i Arcanum? Greit han var den eneste jeg fant, men han var der likeså.

 

En ting til, om jeg får lov. Hvorfor sammenligner dere L2 med WoW hele tiden? Da jeg nominerte L2 som det verste MMORGP'et noensinne utfordret jeg dere til å komme med bedre forslag, eller i det minste diskutere hvorfor det bør nomineres. Jeg har aldri sagt at WoW er bra eller dårlig, og at dere automatisk tenker WoW når jeg sier "dårligste MMORPG noensinne" forteller meg at dere enten elsker eller hater det. Uansett er det langt flere MMORGP'er enn WoW der ute, og jeg tør påstå WoW faktisk bare er brukbart. Det er verken hardcore eller casual, men en mellomting som passer de fleste. Det, pluss enormt med reklame og markedsføring, har gjort at det har fått så mange fans. L2 er nok langt mer hardcore enn WoW, men nettopp derfor er det ikke så populært. Jeg spiller for tiden EverQuest 2, og den eneste grunnen jeg kan se til hvorfor det ikke er like populært som WoW er at det er litt for mye hardcore til tider. Personlig synes jeg det gjør det til et langt bedre spill for meg, men mange casual spillere kan bli skremt bort. ;)

Lenke til kommentar

WoW er uten tvil et av de dårligste rpg online spillene noensinne.Ta feks crafting , WTF ? man bestiller ting fra en liste , skulle ikke vært lov å kalle det crafting engang.

Everquest2 og vanguard har SKIKKLIG crafting , jeg definerer faktisk hvor godt et onlinespill er utfra crafting - fordi det gir en god pekepinn på dybde og innovatet .

Det blir som å sammenligne Donald Duck og Ringenes Herre boka , begge har skrift men det er også det eneste like :p

Lenke til kommentar

Hvordan kan du definiere hvor bra et MMORGP er ut fra craftingen? Det er veldig mange om driter i hele craftingen, uansett om den er bra eller dårlig. Du kan like gjerne dømme det ut ifra raiding, hvor mange som rollespiller, communityet, endgame, grafikken, historien eller hva som helst annet. Jeg synes det eneste rette er å dømme et spill ut fra helheten. Greit kraftingen i WoW er dårlig, men det er andre ting som er meget bra. Tror jeg. :p

Lenke til kommentar
WoW er uten tvil et av de dårligste rpg online spillene noensinne.Ta feks crafting , WTF ? man bestiller ting fra en liste , skulle ikke vært lov å kalle det crafting engang.

Everquest2 og vanguard har SKIKKLIG crafting , jeg definerer faktisk hvor godt et onlinespill er utfra crafting - fordi det gir en god pekepinn på dybde og innovatet .

Det blir som å sammenligne Donald Duck og Ringenes Herre boka , begge har skrift men det er også det eneste like :p

WoW er jo ikke akkurat møkk, det har sine nyanser (en gang iblant). Men crafting som nesten alt annet er gjort såpass enkelt for å få flest mulig involvert i det. WoW var dog morro så lenge ikke expansion kom på banen... huff, det var tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...