Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med booting og harddiskar.(OK!)


Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Eg har særemne innlevering på torsdag, og no idag (03.03.08) kresja maskina mi.

Har lenge vore usikker på kor lenge min gamle Western Digital 120gb ville vare, har då kjørt den som systemdisk (skjønnar ikkje koffor eg ikkje har bytta til ein av mine andre). I tillegg har eg då seagate 320gb sata2 og samsung 250gb pinpoint som lagring. Eg er usikker på kva eg egentlig skal skrive, sidan eg er ganske so ny her. (ettersom ei lang periode utan deltaking her inne)

 

Problem : Maskin bootar, men os kjem ikkje opp. (pga lesefeil på hdd eller feil i OS?)

 

Har hatt nokre små problem før, f.eks finn ikkje HD uten at eg må trykkje ESC på POST meny (då kjem bootmeny opp og eg veljer Masterdisk (WDen)).

 

Og eit anna problem i liknande sjanger, det bootar og kjem på menyen etter POST meny og der står at "booting setup has been changed" eller det kjem ikkje opp noko i det heile, berre meldinga "Detecting array" før pcen tilslutt restartar eller fortsett til windows oppstart.

Dette var hendingar før sjølve kresjen i dag. (03.03.08)

 

Har hatt nokre bluescreen i samband med problema, men eg hugsar diverre ikkje desse. Prøvar også finne screenshots av dei, som eg har den andre pcen min(serverpc).

 

Kan sei kva eg har prøvd å gjere for å forhindre dette problemet.

 

* skifte av kablar, både sata, strøm og ide.

* sjekk av jumpers.

* reset av bios.

* formatering/XP-fix (liten vits sidan harddiskane får lesefeil og OSen ikkje kan lastast)

* bytte av minne

* reingjering av pc. (innbere at eg tok ut all hardwaren å innstallerte på nytt)

* prøvekjøring av kvar harddisk seperat.

 

Western digital slår seg av i jamne mellomrom. Får lesefeil på dei andre harddiskane + WDen. Får feillesing av OS'en (XPSP2).

Eg har moglegheit til å tweake i bios, og har moglegheita til å boote på cd. Ellers er eg ganske so hjelpelaus.

 

 

CPU : AMD Athlon 64 3000+ "Venice"

HK : DFI Lanparty UT NF4 Ultra D

Grafikk : ATI Radeon X800XL

Minne : OCZ 3200 400mhz 1gb 2-3-2-5

PSU : bZerk 500w (blir ikkje selt lengre, kjøpt me microplex for cirka eit år sidan.)

 

WD som system (master w/slave)

Slave present Samsungen.

Seagaten er master (dog S-ATA)

 

(P.S. Kjem til å skrive om(pga dårleg formuleringar), men til no har eg ikkje tid. Beklagar.)

 

 

 

Takkar på førehand.

mvh Hrrr

Endret av hrrr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takkar for svar :)

 

Backup har eg ja(på problem maskina og annan disk som skapar problem), men som sagt, alle harddiskane "rauk". What to do?

Eg får opp S-ATA disken, men dei to IDE diskane har ikkje moglegheit til å kjøre OS, noko er frykteleg feil. Kva? Nei, det veit eg ikkje.

 

** EDIT **

 

Western Digital disken er død, fatale feil på den. Ettersom eg har kommen fram til det ved hjelp av checkdisk program og slik som kjørast via bios og boot på cd/diskett.

 

Fortsatt skjønnar eg ikkje korleis Samsungen ikkje har moglegheit til å kjøre OS, får berre lesefeil og feillesing av OS. :hmm:

Endret av hrrr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...