Gå til innhold

Frisøren klippet meg altfor kort - Hårvekstmiddel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok det eneste som hjelper er tålmodighet, jeg har også brent meg på det med at det ble klipt for kort før. Men jeg bare sa at jeg sloss med gressklipperen og tapte, så var det glemt, ser det jo ikke selv til vanlig. :p

 

Mulig du kansje kan få håret til å virke tykkere med litt voks og triksing.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Vokser det ut på èn uke?

 

Suprise: Håret ditt vokser hele tiden.

 

Dersom frisøren klippet deg for kort mens du satt i stolen og fulgte med kan det ikke akkurat være verre en at det manglende håret har vokst ut igjen på ei uke, kanskje to. Ikke verdens undergang.

Lenke til kommentar
Hehe, mitt hår brukte ett år.

 

Med mindre man har noen sykdommer som påvirker hårveksten så vil en feilklipp ikke ta lang tid før den har rettet seg ut. Men det avhenger jo av lengde på håret. Men siden tråstarter her åpenbart har sittet i stolen mens frisøren har klippet kan det jo ikke være så alt for mye "feilklippet"?

Lenke til kommentar

Greia er at jeg hadde kult hår før. Så ble det for langt, og plutselig ikke så kult lengre. Så jeg skulle bare ha frisøren til å klippe bittelitt, som det var omtrent for 2 måneder siden.

Btw. Frisøren er bestemoren min.

 

Og en ting til. Jeg ser ikke ut som meg selv engang. Ser helt tard ut på håret. Hodet ser utrolig lite ut, og det er umulig å style håret.

Som jeg bruker å si, "Hair makes people".

Endret av The Jester Race
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...