Gå til innhold

Den store tråden om Flyvning - For ekte flyentusiaster!


Galexon

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871324

På Jetstream fløy de lavflyvning og da varde svært ukomfortable bare under 180 fot! Historien høres ut som en skikkelig røver! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så noe på discovery om Icon A5, dette så jo ut som et utrolig kult fly. Dette så jo ut som et utrolig kult fly, og brukte overraskendes lite bensin. 20 MPG, blir vell rundt 0.8 mil på literen. Hvor mye bruker et vanlig mikrofly?

 

Stilig fly det der ja :) Eget fly hadde vært fantastisk! Men tenker meg at om jeg skulle hatt eget fly noen gang, hadde jeg gjort som en i nærheten av der besteforeldrene mine har hytte. Han bor på en gård, og har laget det ene jordet om til rullebane, og han har sitt eget personlige propell-fly stående der. Når han vil, hopper han i flyet og tar seg en flytur rundt om i landskapet. Regner med at han flyr til Sola Lufthavn (Stavanger) når han skal ha fuel.

Endret av Galexon
Lenke til kommentar
Så noe på discovery om Icon A5, dette så jo ut som et utrolig kult fly. Dette så jo ut som et utrolig kult fly, og brukte overraskendes lite bensin. 20 MPG, blir vell rundt 0.8 mil på literen. Hvor mye bruker et vanlig mikrofly?

 

Utrolig stilig, noen som så bildet av det inni? Ser jo ut som en moderne bil med små modifikasjoner. Ganske stilig. Tipper det er ganske kostbart derimot. Det har jo litt av alt nesten. :p

Lenke til kommentar

Nei, ikke sant.

Det så utrolig flott ut ihvertfall,

 

En helt annen ting, fikk brev fra luftforsvaret idag (i og med at jeg har søkt flyger utdanning i luftforsvaret) og jeg bestod på FASE1 , det føles helt herlig. Fase 2, som virkelig er stress begynner å nærme seg. Gleder meg utrolig mye.

Lenke til kommentar
Nei, ikke sant.

Det så utrolig flott ut ihvertfall,

 

En helt annen ting, fikk brev fra luftforsvaret idag (i og med at jeg har søkt flyger utdanning i luftforsvaret) og jeg bestod på FASE1 , det føles helt herlig. Fase 2, som virkelig er stress begynner å nærme seg. Gleder meg utrolig mye.

 

Hvor i landet bor du? Jeg har selv vært på fase 1, men har ikke mottatt svar enda :s

Lenke til kommentar
Luftforsvaret er visst veldig chill i forhold til hæren da, mye dimming og sånt. Det jeg har forstått.

Frister veldig med sanitet. Men trenger ikke si noe om det. OT er ikke så kult.

 

Noen som har prøvd det nye Tom clancy Hawx ?

 

50 jagerfly. :D

 

Kommer ann på om man er pilot eller ei, kanskje ikke så chill å være jagerpilot :p

 

Ja, prøvde demoen her en stund siden. Ble veldig skuffet :(

Lenke til kommentar

Hawx er dødstøft for oss flyinteresserte. Det kan bli ensidig oppdrag, men de er uansett kule.

 

Air-to-air er det kuleste, spesielt eskorteoppdrag.

 

De 50 jagerflyene er jo vel og bra, men man merker ikke mye forskjell fra f. eks f-16 og Mig, noe som er litt bekymringsverdig...

 

Men kult spill! Online er jo også kult, med rang-systemet

 

edit: leif

Endret av Mattovic
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har et problem med "FMC".

Hvordan får jeg lastet inn ruten fra FMC til flyet så jeg kan fly long_haul i autopiloten?

På defuelt flyene så blir jo ruta lagt in automatisk, men ikke når man flyr med litt mere avanserte fly.

Jeg snakker da om PMDG 737 og 747. FMC vil funke akkurat likt på begge vil jeg tro, men trenger å vite hvordan jeg får lagt inn ruta til gps'en :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...