Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penis Enlargement Traction Device


Anbefalte innlegg

Ser ut til å være justerbart. Penispumpe (svensk side)

 

Selv ligger jeg på 12-13 cm i omkrets samt 18-19 i lengde, ser derimot at den rommet opptil 28 cm så skal vel ikke akkurat være noe problem der. :wee:

 

Hm, du kan sikkert justerte gummien som er plassert rundt sylinderet, men selve sylinderveggen vil jo være en og samme størrelse. Ser ikke hvor de nevner diameteren, det er bare oppgitt lengde på røret.

 

Hei lurer lit på om denne eventuele pumpen virker bra?

http://www.bathmate.no/?gclid=CJf_zNnHo54CFYeB3godfX68kg

jeg har også hørt at det er mulig å få sår og lignende på penis av bruk av vakumpomper...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Littlie_pixie

Jeg lurte bare på hvorfor du vil ha så mye lengre penis? En stor penis er vel og bra, men ikke for stor. Kan bli vondt og upraktisk for mange jenter under samleie, spesielt hvis hun er trang.

Synes selv at over 20cm høres veldig mye ut. Ville selv foretrukket 15cm, give or take.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Little_Pixie_*
Så en test på TV for noen år siden hvor dem bestilte masse slike produkter på internett og så om noe fungerte.

Ressultatet er at ingenting fungerte på noen av testpersonene.

 

haha XD

Lenke til kommentar
Så en test på TV for noen år siden hvor dem bestilte masse slike produkter på internett og så om noe fungerte.

Ressultatet er at ingenting fungerte på noen av testpersonene.

Spørsmålet er jo også; hvor lenge testet de utstyret? dicktator her på forumet har tydeligvis testa i to år...

 

Greit nok, dersom dicktator jobber for distributøren, vet han med trygghet at garantien og returretten er over når det har gått to år, så misfornøyde kunder kan liksom ikke klage uansett da :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...