Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penis Enlargement Traction Device


Anbefalte innlegg

Penis Enlargement Traction Device

 

Noen som har noen idé om disse apparatene fungerer, forutsett at man følger det step-by-step slik det skal gjøres og ikke strammer for mye osv.?

 

Dersom dette fungerer, forlenger det bare dersom personen som bruker den har ekstremt liten penis som 10-13 cm? Eller vil den fungere på de med rundt 19-20 cm også?

 

Vil den øke tykkelse/omkrets?

 

Noen bivirkninger dersom apparatet blir brukt på ordentlig måte, foruten om eventuell sårhet?

 

 

----

 

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg føler ikke man kan stole på de sidene som selger dem, så om noen her har prøvd et slikt apparat, kjenner noen som har gjort det eller vet noe om det i det hele tatt, vær vennlig å si din mening her. :wee:

 

Dersom noen skulle finne på å "flame" meg eller lurer på hvorfor jeg kan tenkes å ville bruke et slikt apparat kan jeg raskt svare dere at for det første er dette mest av nysgjerrighet, og dersom det skulle tenkes å være noe å prøve, er det vel bare fordi det å ha en lang akurk mellom bena (altså vil jeg da gjerne ha litt over 20 cm, ettersom det sies at den kan forlenge med noen cm..) sikkert funker bra.. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal holde deg unna Jes extendere og andre som benytter et slikt løkkesystem. Resultatet kan bli permanent nerveskade på hovednerven bak penishode.

 

Anbefaler deg heller å begynne med pumping, har drevet med dette en stund nå og har nesten oppnådd 3 cm i lengde og 1 cm i tykkelse, i tillegg til at selve pumpefølelsen kan beskrives som å bli sugd.

Lenke til kommentar
Så lenge du holder deg under 6 in.HG er det ingen fare, pumping anbefales forresten som et middel mot impotens så de kan karakteriseres som rimelig trygt. Det som kan sies å være et minus er at pumping krever litt tid og det gjelder å være strukturert, du må pumpe etter en timeplan for å få de resultatene du ønsker.

 

Hehe.. har prøvd pumpe før, men var en slik en til rundt 300kr, så etter 15min med pumping og ingen til 0,4 cm økning liksom ga jeg faen og regna med det bare var hoax hele driten.

 

Hvor lenge har du pumpet for å øke med 3 cm? Og hvor dyr pumpe mås til? Hjelper pumping også for de som allerede har en rimelig stor penis, men som vil ha større? :wee:

Lenke til kommentar
Hehe.. har prøvd pumpe før, men var en slik en til rundt 300kr, så etter 15min med pumping og ingen til 0,4 cm økning liksom ga jeg faen og regna med det bare var hoax hele driten.

 

Hvor lenge har du pumpet for å øke med 3 cm? Og hvor dyr pumpe mås til? Hjelper pumping også for de som allerede har en rimelig stor penis, men som vil ha større? :wee:

 

Ikke pump uten trykkmåler. Bruker du for mye vakuum vil små blodårer i penisen gå i oppløsning og du vil få "blåveiser" på penisen (ikke permanent, men dog ikke hyggelig). Pumpen jeg bruker kostet meg med sylinderet ca 1600,- fra statene og fungerer topp.

 

Jeg har drevet snart i 2 år, tre ganger i uka. Det blir som å drive fysisk aktivitet, man er nødt til å følge en plan for å se resultater. Det er også essensielt å varme skikkelig opp slik at CS blir mer tøyelig, samt at man går inn i sylinderet med ca 70% ereksjon.

 

Ser ikke hvorfor dette ikke skal fungere for "gutta med stor tiss". Begynte selv på rundt 17 cm og ligger 2 mm fra 20 cm. Synes at det begynner å bli nok nå og legger trolig opp etterhvert.

Lenke til kommentar

Et løkkesystem vil legge press på nerven bak hode, da man er nødt til å stramme løkke for å få tak rundt penishode. Dette vil over tid ødelegge nerven, enten permanent eller midlertidig og føre til impotens av ulike grad.

 

Brukte Jes- extender (som baseres på samme prinsipp som produktet du linket til) i en periode og endte opp med en nerveskade. Denne var HELDIGVIS ikke permanent, men måtte gå i mange måneder med en øm-lignende følelse i penisen, hvor ereksjonen var elendige. Takker forsatt vår herre at det gikk over, men jeg lærte at enkelte ting skal man ikke putte på kuken.

Lenke til kommentar
Jeg har drevet snart i 2 år, tre ganger i uka. Det blir som å drive fysisk aktivitet, man er nødt til å følge en plan for å se resultater. Det er også essensielt å varme skikkelig opp slik at CS blir mer tøyelig, samt at man går inn i sylinderet med ca 70% ereksjon.

 

Ser ikke hvorfor dette ikke skal fungere for "gutta med stor tiss". Begynte selv på rundt 17 cm og ligger 2 mm fra 20 cm. Synes at det begynner å bli nok nå og legger trolig opp etterhvert.

Blir resultat permanent, eller vil den krympe tilbake til utgangspunktet om du ikke vedlikeholder?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Dicktator bør vel egentlig lage an step by step penis enlarger guide som blir sticky så folk ikke driter seg ut og får nerverskader eller pumper pikken til den sprenger elns.

Lenke til kommentar
Blir resultat permanent, eller vil den krympe tilbake til utgangspunktet om du ikke vedlikeholder?

 

Dette er det en del forskjellige meninger om. Enkelte mener de er nødt til å vedlikeholde resultatet sitt, mens andre beholder det de har fått på kølla uten vedlikehold. Det var perioder hvor jeg ikke kunne pumpe (1 måned) og jeg mistet ikke hva jeg hadde tilegnet meg. Dette blir derfor et individbestemt spørsmål. Hvis du er en av de som havner i først kategori vil det ikke være nødvendig å pumpe uka lang, det holder med 5 minutter en gang i uka.

 

Dicktator bør vel egentlig lage an step by step penis enlarger guide som blir sticky så folk ikke driter seg ut og får nerverskader eller pumper pikken til den sprenger elns.

 

Hvis det vil være nyttig blant folk på forumet er det alltids mulig :)

Lenke til kommentar

Dicktator du er 18-19 år ikke sant ?

Det vil si at du var ca 16 år når du begynte med penispumpe?

Det vil si at du mest sansynlig ikke var ferdig med puberteten da du begynte, og at penis fortsatt vokste naturlig.

Jeg tror heller det var kroppen din enn penispumpa.

Lenke til kommentar
Dicktator du er 18-19 år ikke sant ?

Det vil si at du var ca 16 år når du begynte med penispumpe?

Det vil si at du mest sansynlig ikke var ferdig med puberteten da du begynte, og at penis fortsatt vokste naturlig.

Jeg tror heller det var kroppen din enn penispumpa.

 

Jeg havnet i puberteten i 10 -årsalderen og utviklet meg raskt, meget raskt. Jeg var allerede i gang med måling av penis i en alder av 14 og jeg vokste ikke en eneste mm fra første dag jeg målte til dagen jeg startet med pumping. Jeg er derfor overbevist om at puberteten ikke hadde noe virkning på mine resultater. Vi kan selvsagt ikke være bombesikker på dette, men det er andre bekjente av meg som har vist til gode resultater og her snakker vi menn som er 25+.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Systemet du har linket til ser bra ut ved første øyenkast, men jeg legger merke til at de ikke oppgir omkretsen på sylinderet noe som er helt avgjørende når man skal pumpe. Har du liten omkrets på kølla, iforhold til sylinderet vil ikke bare ballene dine bli sugd inn, men penis formen kan også forandre seg i uønsket retning over tid. Vil derfor at du sjekker ut omkretsen og oppgir din egen strl.

Lenke til kommentar
Systemet du har linket til ser bra ut ved første øyenkast, men jeg legger merke til at de ikke oppgir omkretsen på sylinderet noe som er helt avgjørende når man skal pumpe. Har du liten omkrets på kølla, iforhold til sylinderet vil ikke bare ballene dine bli sugd inn, men penis formen kan også forandre seg i uønsket retning over tid. Vil derfor at du sjekker ut omkretsen og oppgir din egen strl.

 

Ser ut til å være justerbart. Penispumpe (svensk side)

 

Selv ligger jeg på 12-13 cm i omkrets samt 18-19 i lengde, ser derimot at den rommet opptil 28 cm så skal vel ikke akkurat være noe problem der. :wee:

Lenke til kommentar
Ser ut til å være justerbart. Penispumpe (svensk side)

 

Selv ligger jeg på 12-13 cm i omkrets samt 18-19 i lengde, ser derimot at den rommet opptil 28 cm så skal vel ikke akkurat være noe problem der. :wee:

 

Hm, du kan sikkert justerte gummien som er plassert rundt sylinderet, men selve sylinderveggen vil jo være en og samme størrelse. Ser ikke hvor de nevner diameteren, det er bare oppgitt lengde på røret.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...