Gå til innhold

Skal kjøpe høyttalere til NAD T744


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Fikk en NAD T744 til bursdagen, og trenger noen høytalere, stereo gulvhøytalere. Har sitt litt på Cerwin-Vega VE-8F

Er en 16 år gammel gutt, som bor hos foreldre på et ca 12kvadratmeter rom, så jeg skal ikke spille ALTFOR HØYT, men HØYT. Har tenkt til å bruke de til film, og musikk. Bruker PCen som lydkilde. Maks pris ca 2500.

 

Takker for svar:>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke like godt en surroundpakke, siden du har surroundforsterker.

Jeg tror at du ikke får noe særlig bedre høyttalere enn Dynavoice F6 til 2500kr uansett, og siden du skal se en del film kan det være gøy med lyd fra flere kanter.

 

Dynavoice F-6 pakke koster 2450,-, men koster 490 å frakte.

Riktignok får du ingen subwoofer, men det tror jeg ikke foreldrene dine hadde likt at du hadde kjøpt ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke like godt en surroundpakke, siden du har surroundforsterker.

Jeg tror at du ikke får noe særlig bedre høyttalere enn Dynavoice F6 til 2500kr uansett, og siden du skal se en del film kan det være gøy med lyd fra flere kanter.

 

Dynavoice F-6 pakke koster 2450,-, men koster 490 å frakte.

Riktignok får du ingen subwoofer, men det tror jeg ikke foreldrene dine hadde likt at du hadde kjøpt ;)

No shit :D

 

Ser aldri filmen med surround lyd. Det går for det meste i dvdrips.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg anbefaler Nad t744 og CV Ve-8 sammen som en start i et oppsett. Har selv disse høytalerne, denne forsterkeren, en center og en sub og dette syntes jeg fungerer veldig sammen. Suben spiller VELDIG bra på film og man får sånn ordentlig kinofølelse :dribble:

 

Hvis du er interessert i å kjøpe brukt kan du få dette til en billig penge. Jeg vurderer å selge mitt å gå videre til noe annet!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Ser aldri filmen med surround lyd. Det går for det meste i dvdrips.

Hvorfor har du kjøpt en surround forsterker da?

 

Tar meg friheten av å tipse om noe brukt jeg.

KEF Q55

Patos 310

Dali Concept 6 om du er villig til å gå litt opp i pris.

Tannoy Mercury Fusion 4 disse koster også litt mere enn hva budsjettet ditt tilsier, men de er verdt en lytt.

 

Jeg er ikke sikker på hvordan disse spiller sammen med NAD, men det er gode høyttalere alle sammen.

Lenke til kommentar
  • 8 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...