Gå til innhold

Hafslund Vektere som blir eid på nsb-tog


Flimzes

Anbefalte innlegg

Blir jo litt som om jeg blotter rævhølet mitt opp i tryne på vekteren og skriker 'LUFTA ER FOR ALLE!' ...

Nei, blotting er ulovlig, og anses støtende. Å ha beinet inntil en stol er ikke ulovlig. Å stirre surt på folk er ikke særlig hyggelig, min kommentar var ikke særlig hyggelig. Vil si starten går opp i opp. At vekteren skulle oppvise makt han ikke har er ikke min feil.

 

hehe, sant nokk .. ;)

 

Har en del og si hvordan man sier ting på..

Starter vekteren med en med en dårlig holding, så får han det tilbake. :p

 

Hadde reaksjonen din vært annerledes om han hadde kommet bort, smilt og bedt deg hyggelig og være forsiktig med setene så det ikke blir møkk i dem..

.. hadde du reagert på en annen måte?

 

:ph34r:

Hmm... Godt poeng, det er faktisk mulig. Falt meg ikke inn en gang. De fleste konduktørene ber meg hyggelig om å ta ned beinet, og da er det bare refleks at det går ned...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fy faen for en drittsekk du fremstiller deg selv som, Flimzes. Og i tillegg skryter du av det og kaller det å "eie" vektere.

 

Du hadde fortjent å bli kastet på hodet og ræva av det toget.

Du kan jo sikkert lese de andre kommentarene, jeg merker også at du, som mange andre, ikke svarer på spørsmålene satt i første post.

Lenke til kommentar
Hmm... Godt poeng, det er faktisk mulig. Falt meg ikke inn en gang. De fleste konduktørene ber meg hyggelig om å ta ned beinet, og da er det bare refleks at det går ned...

 

Så da stemmer det kanskje ikke at alle konduktører sier at det er greit å ha foten der alikevel, slik du har hevdet tidligere? :)

 

Så du har ikke låret ditt på stolen du sitter på? Er leggen kanskje også nær stolen av og til?

Det ble jo enda vanskeligere for vekterne når konduktøren sier at det er greit, sammen med alle andre konduktører.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Fy faen for en drittsekk du fremstiller deg selv som, Flimzes. Og i tillegg skryter du av det og kaller det å "eie" vektere.

 

Du hadde fortjent å bli kastet på hodet og ræva av det toget.

Du kan jo sikkert lese de andre kommentarene, jeg merker også at du, som mange andre, ikke svarer på spørsmålene satt i første post.

 

Din oppførsel var helt forkastelig, det å unskylde seg med at "dem trur dem er noe" rettferdigjør ingenting.

Lenke til kommentar
Hmm... Godt poeng, det er faktisk mulig. Falt meg ikke inn en gang. De fleste konduktørene ber meg hyggelig om å ta ned beinet, og da er det bare refleks at det går ned...

 

Så da stemmer det kanskje ikke at alle konduktører sier at det er greit å ha foten der alikevel, slik du har hevdet tidligere? :)

 

Så du har ikke låret ditt på stolen du sitter på? Er leggen kanskje også nær stolen av og til?

Det ble jo enda vanskeligere for vekterne når konduktøren sier at det er greit, sammen med alle andre konduktører.

Nå skal jeg innrømme at jeg før ahr hatt foten i setet da :innocent:

 

Fy faen for en drittsekk du fremstiller deg selv som, Flimzes. Og i tillegg skryter du av det og kaller det å "eie" vektere.

 

Du hadde fortjent å bli kastet på hodet og ræva av det toget.

Du kan jo sikkert lese de andre kommentarene, jeg merker også at du, som mange andre, ikke svarer på spørsmålene satt i første post.

 

Din oppførsel var helt forkastelig, det å unskylde seg med at "dem trur dem er noe" rettferdigjør ingenting.

Du svarer fortsat ikke på spørsmålene. Du har også overaskende sterke meninger i forhold til ikke å ha vært der.

Lenke til kommentar
Hmm... Godt poeng, det er faktisk mulig. Falt meg ikke inn en gang. De fleste konduktørene ber meg hyggelig om å ta ned beinet, og da er det bare refleks at det går ned...

 

Så da stemmer det kanskje ikke at alle konduktører sier at det er greit å ha foten der alikevel, slik du har hevdet tidligere? :)

 

Så du har ikke låret ditt på stolen du sitter på? Er leggen kanskje også nær stolen av og til?

Det ble jo enda vanskeligere for vekterne når konduktøren sier at det er greit, sammen med alle andre konduktører.

Nå skal jeg innrømme at jeg før ahr hatt foten i setet da :innocent:

 

Fy faen for en drittsekk du fremstiller deg selv som, Flimzes. Og i tillegg skryter du av det og kaller det å "eie" vektere.

 

Du hadde fortjent å bli kastet på hodet og ræva av det toget.

Du kan jo sikkert lese de andre kommentarene, jeg merker også at du, som mange andre, ikke svarer på spørsmålene satt i første post.

 

Din oppførsel var helt forkastelig, det å unskylde seg med at "dem trur dem er noe" rettferdigjør ingenting.

Du svarer fortsat ikke på spørsmålene. Du har også overaskende sterke meninger i forhold til ikke å ha vært der.

 

Som jeg selv sa, i innlegget du selv quotet: Du fremstiller deg som som en drittsekk på måten du forteller historien på. Det at du er stolt over å ha "eid" en vakt ved å oppføre deg som en 5-åring, og kjefte han opp i trynet.

 

 

Og bare for å tilfredstille deg (selv om du ikke fortjener det), her svarer jeg på de 2 spørsmålene du stilte:

 

Tror de virkelig så høyt om seg selv?

Det er normal folkeskikk og ikke sitte med beinet oppi settet, og ingen av de overreagerte før du gjorde det. Det var du som oppsøkte hele denne episoden, med det eneste formålet å lage kvalm.

 

Var ikke den siste "hold kjeft" kommentaren unødvendig?

Både den første og den siste kommentaren var unødvendig.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Kan legge meg inn i rekken som syns du var utrulig umoden. For din del ville jeg prøvd å slette innlegget før flere leser det.

Da kanskje du skal være moden nok til å lese retningslinjene.

 

Må tilstå at jeg ikke har lest retningslinjene. Gikk igjennom de nå å fant ingenting om at det ikke er lov å be moderator om å stenge/slette tråden....

Lenke til kommentar

Syntes blir feil å henge ut flimzes og si at han er umoden ettersom han faktisk er ganske ung, og derfor burde vekterene gitt blaffen i hva han sa, selvom det var en smule frekt sagt.

 

Vekterne burde holdt en rolig tone, og i det heletatt vært saklige, men i stedet begynte de å herse med han etter alle kunstens regler?

 

Det var modig gjort av han å svare vekterene slik som han gjorde, selvom det kanskje var litt frekt.

De hadde kanskje hatt en lang dag på jobb, men skal du jobbe i et slikt yrke kan du ikke akkurat være av den hårsåre typen.

 

Mange av de som har postet i denne tråden burde skamme seg.

De fleste saker har flere sider, og vekterne burde holdt seg for gode til å ta seg nær av utsagnet hans.

Lenke til kommentar
Ja, han var kjempemodig. Herregud, hvordan kan du si noe slikt? :!:

 

Fordi vekterne oppførte seg truende?

 

Får da være grenser for hvor provosert man kan bli av hva en 15 år gammel "kjekkas" sier.

 

Syntes forøvrig ikke at historien var spessielt humoristisk, og er fullstendig klar over at vektere er mennesker de også, men blir imponert over hvor trangsynte noen av dere er.

Lenke til kommentar
Syntes blir feil å henge ut flimzes og si at han er umoden ettersom han faktisk er ganske ung, og derfor burde vekterene gitt blaffen i hva han sa, selvom det var en smule frekt sagt.

 

Vekterne burde holdt en rolig tone, og i det heletatt vært saklige, men i stedet begynte de å herse med han etter alle kunstens regler?

 

Det var modig gjort av han å svare vekterene slik som han gjorde, selvom det kanskje var litt frekt.

De hadde kanskje hatt en lang dag på jobb, men skal du jobbe i et slikt yrke kan du ikke akkurat være av den hårsåre typen.

 

Mange av de som har postet i denne tråden burde skamme seg.

De fleste saker har flere sider, og vekterne burde holdt seg for gode til å ta seg nær av utsagnet hans.

 

Henge han ut? Du kødder.. Kunne ikke si det på en penere måte enn det jeg gjordet.

 

Hva er akseptabel alder for å ha en normal oppførsel/høfflighet? Broren min er 14 år og i værste trass alder, og han ville ikke ha oppført seg sånn.

 

"Det var modig gjort å svare vekterne." Værste jeg har hørt..

Endret av E}{IT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...