Gå til innhold

Hva har du brekt av bein i kroppen?

ZkedaR

Anbefalte innlegg

Skrevet
knakk gravebeinet for 8 måneder. det var ondt som f**n. måtte gå med en sånn støtte i 2 måneder, å beinet er litt mer bøyd enn det andre.

den hvite greie rundt skulrda er støtta

Den støtta var et j*vla mareritt å ta av når man var alene og kravebeinet var ute av ledd. Oh the horror, the horror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vridd ledbåndet i ankelen, knekt beinet, knekt langfingern så har jeg hatt diverse småskader (ikke no seriøst)...

Endret av Axes
Skrevet

Har brukket håndleddet, brukket en 10-12 ribbein opp igjennom årene, brukket begge beina, brukket høyrearmen og brukket kravebeinet.

Skrevet
Btw glemte å skrive at den dag idag så har armen aldri blitt det samme igjen.  :cry:

695761[/snapback]

Fordi du gikk med hånden ut av ledd i flere dager, eller ville det vært slik uansett?

Skrevet
Btw glemte å skrive at den dag idag så har armen aldri blitt det samme igjen.  :cry:

695761[/snapback]

Fordi du gikk med hånden ut av ledd i flere dager, eller ville det vært slik uansett?

7981247[/snapback]

Hehe, faktisk en 4 år gammel post du siterte :) Men SnowDOG_ henger jo på forumet fremdeles, kanskje du får svar.

• 3 måneder senere...
Skrevet
aldri brukket noe :cool:

7981601[/snapback]

slenger meg på den.... aldri brukket noe, heller ikkje min bestemor som nå er 79år gammel

:thumbup:

Skrevet

har ikke brukket noe, men har knust tommeln på høyre hånd med en stein så den er bare halvparten så lang som den andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...