Gå til innhold

Noen nifse filmer.


pikamikaa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Den koreanske filmen Into The Mirror er temmelig ekkel til tider, men ikke så blodig. Bare vær forberedt på en rar film, mildt sagt. :)

 

Ellers har vi den japanske filmen Shutter, men personlig har jeg sett for mange filmer til å finne den skremmende. Det ble litt for forutsigbart for min del, men jeg har hørt mye bra om den fra andre som har sett mindre grøssere. Tror den er kommet i amerikansk versjon, men hva så? Dark Water (den japanske) er også meget bra.

 

Ellers er det jo One Missed Call, også japansk. Styr unna de amerikanske versjonene. Og du har vel sett den japanske The Ring (Ringu?)

Lenke til kommentar
Den koreanske filmen Into The Mirror er temmelig ekkel til tider, men ikke så blodig. Bare vær forberedt på en rar film, mildt sagt. :)

 

Ellers har vi den japanske filmen Shutter, men personlig har jeg sett for mange filmer til å finne den skremmende. Det ble litt for forutsigbart for min del, men jeg har hørt mye bra om den fra andre som har sett mindre grøssere. Tror den er kommet i amerikansk versjon, men hva så? Dark Water (den japanske) er også meget bra.

 

Ellers er det jo One Missed Call, også japansk. Styr unna de amerikanske versjonene. Og du har vel sett den japanske The Ring (Ringu?)

Shutter er fra Thailand ;) Men ellers må jeg si at den er en av de skumleste jeg har sett...

Endret av GoreGalore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...