Gå til innhold

Film: Trilogien "Monster" - Den første av i alt 20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns ærlig talt Hostel var skumlere... Ikke for å være frekk eller noe altså.

Det er helt greit. Jeg aksepterer din mening, men disse må sies å være relativt skumle. Sett i forhold til mye annet på markedet.

Hva skal sies å være relativt skumle? Mine meninger, eller denne trilogien?

Lenke til kommentar
En triologi som er på 20 filmer/episoder?

Jeg skjønner at dette kan virke forvirrende, men det er 20 episoder som skal utgjøre 3 filmer. Der den siste filmen er ekstra lang og spennende. Hold dere fast, jeg forventer en ny episode snarest!

 

Du skjønner vel at han sikter til filmene? Potethansen!

Det her helt korrekt. Ja, han er en riktig potethansen.

Lenke til kommentar
Jeg syns ærlig talt Hostel var skumlere... Ikke for å være frekk eller noe altså.

Ser forøvrig at du kaller deg Mr.NorBits. Vennligst ikke legg ut filmene på den torrentsiden deres? Om disse episoder skulle bli spredd på ulovlig vis, ville det vært en skam. Og veien til politiet er ikke lang.

Til Deres ettertanke ser jeg at tankene Deres spiller en sentral rolle i menneskenes eksistens og enkeltmenneskes væremåte og handlinger. Hvilket bringer meg videre til det faktum at magen min ber om mat. Tror De, kjære Godseier at De kunne være så snill å fôre meg med flere filmopplevelser slik som beskrevet i førsteposten Deres? Vennlig takk og adjø!

 

...og for å svare på ditt usedvanlige og høyst private spørsmål: www.norbits.no

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Noen som vet når episode 3 kommer, any1?

Den skal visstnok være rett rundt hjørnet. Jeg snakket nettopp med produsentene, de kunne meddele at 3'eren var under redigering. De to foregående filmene tok det 3 dager å redigere, da snakker vi per film. Det ligger mye arbeid i redigeringen, derav den gode kvaliteten.

 

Jeg kan dessverre ikke avsløre handlingen i 3'eren. Men det dreier seg om et monster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...