Gå til innhold

Film: Trilogien "Monster" - Den første av i alt 20


Anbefalte innlegg

Monster debuterer med å drepe skolebarn.

 

Anbefales ikke for skjøre sjeler.

 

Den er ikke laget av meg personlig, men jeg er faktisk så heldig å kjenne mennene bak.

Det skal, i følge skaperne, bli laget godt over 20 episoder... Så det er vel egentlig bare til å vente i spenning på oppfølgeren, jeg tror nok den vil matche denne nummer 1 ganske så bra.

 

Som sagt er dette en såkalt skrekkfilm, og anbefales ikke for personer under 18 år. Egentlig anbefaler jeg ingen å se den, om dere syntes at Hostel var ille, ja....

 

Her er den i alle fall:

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får kreft av dette.

 

Edit: for å være mer presis, dette her er helt elendig. Jeg antar (og håper) at du/dere har lagt det ut på kødd.

Jeg har ingen ting med hverken publisering eller produksjon av disse mesterverk å gjøre.

Jeg velger å dele dette med dere fordi de som står bak filmene ønsker at filmene skal få litt oppmerksomhet - jeg tilbød meg da å legge ut linker på diskusjon.no, og jeg føler da at når dere bare kommer med ukvemsord tilbake blir dette helt feil. Hvor er moderator?

 

Dette er nok ikke lagt ut på hva du kaller "kødd"(slike ord som dette er ikke i mitt vokabulær), se for eksempel episode to, du hører elever som gråter i bakgrunnen. Det sier litt om seriøsiteten og kvaliteten på disse mesterverk. Det at dere skal lage kvalm og komme med ukvemsord er for meg sjokkerende, men det er vel ikke mer å vente av dere som holder til her inne på kultur-delen av diskusjon.no . Dere er vel røde hele gjengen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
(...) se for eksempel episode to, du hører elever som gråter i bakgrunnen. Det sier litt om seriøsiteten og kvaliteten på disse mesterverk.

Vel, med denne logikken her tror jeg ikke noen vil klare å motsi deg.

Det tror jeg heller ingen kommer til å gjøre. Dette er, og blir, et mesterverk helt utenom det vanlige. Filmen til Aune Sand, som i følge han selv kommer til å bli verdens beste film, vil blekne i forhold til dette.

 

Denne filmen fikk meg til å innse meningen med livet.

Denne tilbakemeldingen skal jeg videreformidle. Jeg tror nok den kommer til å varme skapernes hjerter.

 

og jeg føler da at når dere bare kommer med ukvemsord tilbake blir dette helt feil. Hvor er moderator?

Siden når ble det ulovlig å si sin mening om en snutt på Youtube?

Vi har visse normer, gutten min. Selvfølgelig står det ikke i reglene til dette forum at det er ulovlig å så til de grader slakte filmer, men visse ting finner man logisk. Slik slakt hører ingen steds hjemme, og det å i tillegg spille på kreft - jeg har ikke ord. Eller, det vil si, jeg har ord. For jeg kan uttrykke meg på en eksepsjonell måte, men hva jeg føler her, må beskrives som noe som noe som ikke kan beskrives med ord. Det er et ordspill, om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Vi har visse normer, gutten min.

Det får vite ditt problem at du ikke har lært å være ærlig. Du maser om moderator fordi en sier meningen sin om filmene dine, fordi du ikke tåler kritikk. Det har ikke så mye med normer å gjøre.

Slakt hører hjemme i en tråd som dette, så lenge noen syns det fortjener slakt.

Lenke til kommentar
Vi har visse normer, gutten min.

fordi du ikke tåler kritikk.

Heiheihei. Det er ikke jeg som får kritikk. Det er filmen. Jeg har ingen ting med filmens produksjon å gjøre, jeg formidler den. Og jeg synes den er fabelaktig. Jeg tror det er du som må roe deg ned her.

 

 

Jeg syns ærlig talt Hostel var skumlere... Ikke for å være frekk eller noe altså.

Det er helt greit. Jeg aksepterer din mening, men disse må sies å være relativt skumle. Sett i forhold til mye annet på markedet.

Lenke til kommentar
Heiheihei. Det er ikke jeg som får kritikk. Det er filmen.

Ja, det er filmen som får kritikk, men det er du som representerer den, og du tar deg jo veldig nær av en kritikk som ikke engang er rettet mot deg.

Forresten, ikke si at jeg må roe meg ned på en sånn måte at det virker som jeg har bedt deg om å roe deg ned, for det har jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...