Gå til innhold

Wii freeloader? Hjelp


lolidude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(...)Eller blir wifi play i brawl regions fri?
Skal ikke se bort fra det, WiFi i Mario Kart blir ikke regionlåst, så vi får håpe at de gjør det samme med Brawl
In addition to a ton of content, Mario Kart Wii will have some serious multiplayer options. The game will include Wi-Fi based play for up to 12 players. You'll be able to select to play against players from throughout the world, players in your country, and players on your friend list
Lenke til kommentar

Kom hjem fra NY på tirsdag. Butikkene der borte svømte over av Wii spill og tilbehør. Ny priser på spill var 29-49 dollar. Alstå ca 150-250 kr.... Gikk spessielt og siklet på ett nytt fiskespill med fiskestang inkludert. Men i mangel av Freeloader og at jeg ikke kommer til å chippe var det uaktuelt og handle.

 

Så, 4 dager etter at jeg kommer hjem dukker altså Freeloader opp. ¤#"%¤#&"¤%#!"¤%¤%#!#"¤% er alt jeg har å si.

 

Snufs....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Skjønner. Men etter litt søking fant jeg ut at den ikke spiller av backups.

Hadde den gjort det hadde den vært mye mer populær.

Lenke til kommentar
ATTENTION EVERYONE

 

I have actually had a LONG conversation with one of the codejunkies technical experts over the phone yesterday, when I ordered freeloader (the phone call at their expense - they called me back!)

 

This is what freeloader does, confirmed by codejunkies staff, who actually investigated my questions when I asked about it, TESTED it, and then called me back:

 

• WII FREELOADER IGNORES ALL REGION-CODING.

• WII FREELOADER IGNORES ALL WII UPDATES ON A WII GAME DISK (INCLUDING SUPER SMASH BROS. BRAWL).

• WII FREELOADER IGNORES THE NECESSITY OF CHECKING FOR GAME UPDATES; THUS ALLOWING THE GAME FILES TO BE PLAYED SAFELY WITHOUT ANY RISK OF BRICKING YOUR WII CONSOLE.

• CODEJUNKIES STAFF HAVE CONFIRMED TO ME, BY PHONE, THAT IF A WII FIRMWARE UPDATE SOMEHOW BLOCKS THE WII FREELOADER, THEY WILL SEND YOU AN UPDATED WII FREELOADER FREE OF CHARGE WHEN ONE IS CREATED, AS LONG AS YOU HAVE PROOF OF PURCHASE OF YOUR ORIGINAL COPY OF WII FREELOADER.

 

Hope this helps everyone!

 

Kilde: Nederst på denne siden.

Endret av dodraugen2k
Lenke til kommentar

Fyyy faen!!!! Denne skal bestilles. Hvor kjøpte du den Mala? Sleng med en link til No more heroes US versjon også om du har :)

 

EDIT: uusj, finner bare no more heroes og fire emblem til langt over tollgrensa :( Noen mer drevne us-bestillere med tips?

Endret av ostesaks
Lenke til kommentar
Fyyy faen!!!! Denne skal bestilles. Hvor kjøpte du den Mala? Sleng med en link til No more heroes US versjon også om du har :)

 

EDIT: uusj, finner bare no more heroes og fire emblem til langt over tollgrensa :( Noen mer drevne us-bestillere med tips?

 

videogameplus.ca er en side som hjelper deg med tollen :yes:

 

i alle fall i følge mange her på forumet, er heller ikke dårlige priser for å si det sånn :cool:

 

Kursen er på 5,2 så er egentlig ingen grunn til å ikke "små" handle litt fra statene..

Endret av lyon
Lenke til kommentar
Tok og bestilte meg ein eg, så får vi se :)
Gidder du si hvordan den er når du får den? :)

 

Det skal eg fint fikse :) Bestilte denne fra codejunkies, No More Heroes har eg hatt liggende ein lite stund i fra VGP.ca, gleder meg veldig til å kunne teste det. Blei litt skuffet når eg ikkje kunne starte spillet på min Wiikey konsoll ;)

Lenke til kommentar
Bestillte brawl fra videogamespluss.ca og wii freeloader fra codejunkies i går. Og hvis det seriøst var canadiske dollar dei solgte brawl for så koster det ikke mer enn ca 340 kr for brawl o.o

 

Brawl koster ca 260 der med 5,2 som kurs(canadiske og us dollar er vel like), og det er vel en 40 spenn i frakt så rundt 300 er mer sannsynelig du gav for Brawl :thumbup:

Lenke til kommentar

Må bestille en slik jeg og.

Greit å få spillt amerikanske GC spill på Wiien igjen også :)

 

Måtte dra fram Gamecuben igjen etter at de sperret den forrige :nei:

 

Husker også i "gammle dager" på GC når det kom en oppdatert Freeloader så kunne du sende inn den gammle og få den nye oppdaterte versjonen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...