Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tranebær gjelder og, sitter med 3 av GR nå og, merker ingenting :( Bortsett fra at det kjennes ut som om jeg har tatt et jafs av et grantre...

Skrevet (endret)

Faen i helvete, brekker meg nesten av smaken.. Skal se om jeg for solgt den til noen som er like dumme som meg imorra..

Edit: Takk for medfølelsen :(

Endret av Aleksmyy
Skrevet
Jeg har (nesten) helt slutta med brus og godteri etter jeg starta med snus. Merkelig :hmm:

Samme her, Frister ikke noe særlig lengre :)

Samme her og. Trur at nikotin har noko av dei stimulerende stoffene som er i snop....

Skrevet

Jeg får 5 bokser av søsteren min i morgen, hun skulle kjøpe med seg fra tax-free'en. Klikker om hun kjøper Göteborgs Räpe!!!

Skrevet

Skulle sett henne da jeg spurte om hun kunne kjøpe det."Løs? ikke sånn her liksom(tar ut snusen sin av leppa og viser en porsjon) Sånn man må lage selv liksom?" Måtte nesten le da xD Tror hun kjøper general porsjon eller Skruf sterk^^

Skrevet
Jeg får 5 bokser av søsteren min i morgen, hun skulle kjøpe med seg fra tax-free'en. Klikker om hun kjøper Göteborgs Räpe!!!

men, pappaen min er sterkere enn din pappa :)

(sterk var on topic :p)

Skrevet

men, pappaen min er sterkere enn din pappa :)

(sterk var on topic :p)

Haha :p

Skrevet
Skulle sett henne da jeg spurte om hun kunne kjøpe det."Løs? ikke sånn her liksom(tar ut snusen sin av leppa og viser en porsjon) Sånn man må lage selv liksom?" Måtte nesten le da xD Tror hun kjøper general porsjon eller Skruf sterk^^

Løs som gjelder da! Men jeg har ikke bakt meg en på en halvt år snart nå. Det blir vel for det meste løs til sommern tenker jeg, slipper å kjøpe pose til å ha i timen på skolen :p

Skrevet

Det synes bedre og alle lærere(og alle jentene i klassen) er ikke så glad i snus, så det er litt dumt å måtte gå bort i søppla og ta ut den brune kladden også sitter det fast masse i kjeften som du må spytte ut ogsånt.. tror ikke jeg ville vært så populær etter en sånn episode :roll:

Skrevet

Nei, og lærern min er skikkelig nazi på snus. Tar det opp på konferansetimer og i klassen og sånn hver gang jeg blir tatt. Mer praktisk med pose da :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...