Gå til innhold

Trailer: Wipeout HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grafikken er veldig bra - men bildekvaliteten på denne videoen var ganske kornete.

 

Synes imidlertid Wipeout-skaperne er veldig gjerrige med baneantallet som vanlig. 8 baner er rett og slett langt fra nok etter min mening. Om ikke annet burde det i alle fall være flere versjoner av de enkelte banene (typisk alternative kjøreretninger).

Lenke til kommentar
Grafikken er veldig bra - men bildekvaliteten på denne videoen var ganske kornete.

 

Synes imidlertid Wipeout-skaperne er veldig gjerrige med baneantallet som vanlig. 8 baner er rett og slett langt fra nok etter min mening. Om ikke annet burde det i alle fall være flere versjoner av de enkelte banene (typisk alternative kjøreretninger).

Tidligere har det alltid vært kjørt i motsatt retning, samt at banene har forskjellige spor som åpnes etterhvert. Åtte baner, f.eks to spor og to retninger.. blir endel det.

 

Sitter på jobben så jeg så videoen uten lyd. Makan til MTV-klipping, ble helt sliten. Det originale WipeOut har satt dype spor i meg, så dette skal jeg ha. Det er noe eget ved den vanvittige fartsfølelsen dette spillet gir.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Har gode minner fra første Wipeout-spillet, og så lenge de ikke tukler for mye med gameplayet kan jo dette bli gøy.

Er dette planlagt som retail eller nedlastbart, forresten? [EDIT: Nevermind, så PSN-logoen på slutten ;)]

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar

Trailerne på IGN er i 720i/p (ukjent fps), så ettersom spillet

er i 1080p/60fps, så vil ikke disse gi en korrekt representasjon

av hvor smooth det virkelig er.

 

Noen som vet om det har blitt sluppet 1080p videoer fra det enda? :hmm:

(Var vel noe som ble sluppet på PSN, men det er ganske mange mnd siden)

Lenke til kommentar
Trailerne på IGN er i 720i/p (ukjent fps), så ettersom spillet

er i 1080p/60fps, så vil ikke disse gi en korrekt representasjon

av hvor smooth det virkelig er.

 

Noen som vet om det har blitt sluppet 1080p videoer fra det enda? :hmm:

(Var vel noe som ble sluppet på PSN, men det er ganske mange mnd siden)

Audio: Windows Media Audio 48000Hz stereo 192Kbps [Raw Audio 0]

Video: Windows Media Video 9 1280x720 29.97fps 7500Kbps [Raw Video 1]

 

Ser ikke ut til at jeg får tid til å laste opp filmene i dag, men kan gjøre det i morgen hvis det er nok interesse?

Lenke til kommentar

http://www.gamersyde.com/news_5092_en.html

 

last ned de største filen her med Torrent, ser lovendet ut :) , eneste som iritere er at han ene kjører som ei kløne hehe, og han er kjører ikke en gang i første divisjon.

 

 

Edit:rettelse, kjører som ei kløne i begge videone, himmel han legger seg ikke inn i svingen før han har kommet til den, alle som spiller wipeout vet hvordan det går uff a meg )

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...