Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Kontakt med Politimester - what to do?


Sovesofa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, er du sikker på at det er en sak som angår politimesteren? Jeg tar utifra brukernavnet ditt at det kanskje har noe med bilkjøring i nærmiljøet ditt å gjøre? Isåfall er det bare å ringe i kontortid og spørre etter vedkommende. Hvis det er en sak som er anmeldt eller lignende så er han kanskje ikke rette vedkommende å snakke med..

Lenke til kommentar
Mener å ha hørt om folk som maser om det der, og som har fått enda lenger tid før de får det tilbake

 

 

det er bullshit, de kan ikke gi meg høyere straff for at man maser, fått masse råd om å mase mer, det skal visstnok hjelpe

 

ut brev fra arbeidsgiver osv er det minimal sjangse for att du får det tilbake.. selv med det er det vanskelig, skal ha veldig veldig god grunn

 

 

en bekjent av meg mistet førerkortet for 4 år for noen år tilbake siden, han fikk det tilbake etter rundt 2 år..

Lenke til kommentar
Tror kanskje det er politijuristen som bestemte at du skulle miste kortet som du bør snakke med... ihvertfall ikke politimesteren... spørs om det er et lite sted du bor på da..

 

det var nok ikke politijuristen som beslagla førerkortet mitt, det ble tatt på stedet, er ikke no lite sted nei, men folk som har fått det tilbake før tiden har snakket med politimesteren...

 

Only one way to find out, then! :)

 

ja:P men lurte derfor på om det bare var å ringe liksom.. er ikke så ofte jeg er borti politimestere :p

Lenke til kommentar

Jeg vil tro om dette er mulig kommer an på slike ting som:

 

-Hva gjorde du for å miste det?

-Hvor lenge ble du fratatt førerkortet og hvor lenge har du gått uten?

-Kan du dokumentere behov eller noe annet som skulle tilsi at de bør gi deg førerkortet tilbake tidligere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...