Gå til innhold

[Løst]Den store Trivium-tråden!


M-Gard

Anbefalte innlegg

Trivium er et thrash metal/metalcore band fra Orlando, California.

Bandet ble startet i år 2000 av Matt Heafy og Travis Smith.

Tilsammen har Trivium gitt ut 4 ofisielle plater:

 

Ember To Inferno (2003)

Ascendancy (2005)

The Crusade (2006)

Shogun (2008)

 

Trivium's Offisielle Hjemmeside

 

Trivium er et av mine yndlingsband, jeg liker alle albummene.

 

Nåværende medlemmer:

 

Matthew Kiichi Heafy, vokal/gitar

Travis Smith, trommer

Corey Beaulieu, gitar/bakgrunnsvokal

Paolo Grogoletto, bass/bakgrunnsvokal

 

Triviumfolk.jpg

 

Trivifont.jpg

 

Hva syns folka her på fourumet om Trivium?

Diskuter beste album, beste sang o.l. Hva som helst egentlig!

Endret av M-Gard
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Trivium er et av mine favorittband:D liker nesten alle sangene! Men jeg klarer ikke velge noen favorittsanger, kommer ann på humør, og hva jeg vil høre der og da:)

Desuten har jeg sett at de bruker bc rich gitarer mye, som er mitt favorittgitarmerke:D hurra:P

 

før var Ascendancy mitt favorittalbum, men nå kan jeg ikke velge mellom dem heller :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Trivium er et av mine favorittband:D liker nesten alle sangene! Men jeg klarer ikke velge noen favorittsanger, kommer ann på humør, og hva jeg vil høre der og da:)

Desuten har jeg sett at de bruker bc rich gitarer mye, som er mitt favorittgitarmerke:D hurra:P

 

før var Ascendancy mitt favorittalbum, men nå kan jeg ikke velge mellom dem heller :!:

 

De bruker Dean gitarer. De begynte med Gibson, men følte Gibson ikke tok godt nok vare på de så de gikk over til Dean. Der har de utviklet sine egne modeller.

Intervju på Dean sine sider med Matt og Corey om sine gitarer

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De bruker Dean gitarer. De begynte med Gibson, men følte Gibson ikke tok godt nok vare på de så de gikk over til Dean. Der har de utviklet sine egne modeller.

Intervju på Dean sine sider med Matt og Corey om sine gitarer

 

Ikke mitt poeng men ok... :)

 

 

og på bcrich sine sider så dukker bilde av paolo opp på forsiden.

http://www.bcrich.com/

Pull harder on the strings of youre martyr videoen var på forsiden dems før også:)

Lenke til kommentar

Har lyst å se de i Spektrum og, og det er litt av en gjeng som spiller den kvelden! Slayer, Trivium, Amon Amarth og Mastadon, sistnevnte er de eneste jeg ikke har noe forhold til. Var litt stemning for å se de i klassen, men når det kom til stykket var det visst bare jeg som var med så det falt litt sammen.. Folk ville heller se Slipknot..

 

Fra Shogun har jeg bare hørt et par sanger.

 

Hva syns du om Trivium sine bidrag til Maiden Heaven i år og tributen til Metallica da i fjor? Syns Iron Maiden er veldig bra, mens de tilførte egentlig ikke Master of Puppets noe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjedeligt band med uinterresange riff og kjedelige rytmer... Nei at de skal spille på Unholy Alliance er noe jeg kunne vært foruten, ta heller et fett band som Annihilator.. som faktisk har VARMA OPP for Trivium når de er en av de tidligste og største Thrash bandene... Bare tull alt sammen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...