Gå til innhold

Hvor mange her på forumet har kjøpt 30D hos JP.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte 1. hus fra JP nettbutikk 3999,- . Kjøpet gikk veldig greit. Under ei uke tok det til huset var i hus. (haha)

Har i tillegg bestilt med tamron 17-50 2.8 samt speedlite 430ex fra nettbutikk i USA. Det er faktisk sendt bare 2 dager etter jeg bestilte:-) Så det er ingen god grunn til å gå i butikker lenger nå........

Lenke til kommentar

Ett stk 30d fra butikk i Trondheim....med "kostpenger".

En Sigma 18-200 dc os fra Mamoz for 3100.-....med kredittkort (fy skam sæ)

Det var en feber, og den eneste medisinen var å handle...raskt!

 

Svenne...

Stjørdal

eos_30d_17_85mm_lens_tn.jpg

 

PS! JP nettbutikk annonserer ikke bare hus til 3999.- lenger....så ædda bædda til dere

som aldri fikk ut fingern...(kredittkortet)

Endret av kuami
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte min uken før vinterferien, sammen med et batterigrep. Bestilte på søndag kveld, hentet på posten onsdagen etter - i "god" tid før ferieturen. Jeg hadde 350D fra før, men fant ut at tilbudet var for godt til å ikke benytte seg av - så tiden får vise om jeg selger det gamle, eller beholder det som backup-hus sånn i tilfelle *insert en god grunn her...* Foreløpig inntrykk er at det er et supert kamera, som passer meg mye bedre enn den lille 350´en. (Bare en liten nedtur at jeg ikke kan bruke den gamle fjernutløseren min på det nye...)

Lenke til kommentar

Hadde ikke planer om et slikt kamera ennå, men tilbudet til Japanphoto greide jeg ikke å overse.. :roll: Bestilte fra nettbutikken.

 

At jeg hadde en USA-tur nært forestående gjorde valget ennå lettere (pga lav pris på optikk der borte).

 

Er så langt svært godt fornøyd med kamerahus (og optikk), og må si at steget opp fra et olympus kompaktkamera er herlig. :D

Lenke til kommentar

Ett kjøpt hos JP Ski.

Solgte 350d med batterigrep for 3500,- så det ble ett minimalt mellomlegg for å få 30d. Strålende fornøyd. Gir en helt annen glede å ta bilder med dette, pga større søker og bedre skjerm. Gir ett bedre inntrykk av bildene enn den fisleskjermen på 350..

I love it:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

JP er fortsatt billigst, 4999,-, på priskalkulatorer selv om de har gått opp en høvding,

30D fases ut nå og det er mange nettbutikker som ikke selger dem lengere. Burde fortsatt være et godt kjøp vel, til den prisen?

Noen som har handlet til 4999,-? Hvordan er 30d å betjene kontra 40d?

Lenke til kommentar
JP er fortsatt billigst, 4999,-, på priskalkulatorer selv om de har gått opp en høvding,

30D fases ut nå og det er mange nettbutikker som ikke selger dem lengere. Burde fortsatt være et godt kjøp vel, til den prisen?

Noen som har handlet til 4999,-? Hvordan er 30d å betjene kontra 40d?

30D er helt klart fremdeles et godt kjøp.

 

Veldig lik å betjene som 40D, alle innstillinger etc er plassert likt.

Menyene til 30D er mer oversiktlige og enklere.

40D har en smule bedre grep.

40D har auto ISO, liveview og to innstillinger på programhjulet for custom functions.

30D har bedre plasserte knapper rundt skjermen, da 40D har en litt for stor skjerm for kamerakroppen.

 

Her står de to kameraene ved siden av hverandre:

http://flickr.com/photos/audunbakkeandersen/2293676976/

http://flickr.com/photos/audunbakkeandersen/2293673848/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...