Gå til innhold

Har noen blitt innkalt til militæret i Juli enda? (Marinen)


Poor Leno

Anbefalte innlegg

Jeg håper på å bli innkalt til Madla allerede i Juli, ettersom jeg skal prøve å komme meg på ubåt. Sesjons-mannen sa også at jeg kunne forvente inntak tundt denne tiden.

Problemet nå er bare at jeg fremdeles ikke har fått noen innkallelse.

 

Er det noen av dere som har fått innkallelse til militæret rundt juli-tider, enten i marinen eller en annen tjeneste?

 

MvH Leno

 

Edit: Jeg legger også til:... og er det noen som venter på en innkallelse?

Endret av Poor Leno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ring vernepliktsverket på 03003 mellom 8.00 og 15.00 i morgen hvis du vil ha svar med én gang. Ellers vet jeg at de har begynt å sende ut brev, men jeg vet ikke om noen har fått dem enda (posten tar litt tid).

Støtter opp under denne, husk også å spørre om de kan ordne for deg dersom du vil ha endret noe på innkallingen din. Selv fikk jeg fremskyndet innkallelsen et halvår slik at det matcher skoleåret, og såvidt jeg husker var alt de trengte personnummeret mitt.

Lenke til kommentar

Hvis du er heldig kan de fremskynde tjenesten. Jeg (og tydeligvis surbz00r) har ihvertfall fått fremskyndet den til sommeren 2008. Det er bare til å ringe og spørre.

Men du kan også få utsettelse hvis du har begynt på høyere utdanning før du skal inn. Det er bare til å sende inn den lappen du får i posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...