Gå til innhold

Bildetråd, dine klesplagg og antrekk, nytt og gammelt! (PS: Kommentarer skal i kommentartråden!)


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom både Meermin og Carmina når jeg var i Madrid. Jodhpur bootsene fra Carmina var overraskende nok holdt av for meg i butikken, selv om jeg bare hadde sendt en forespørsel en mnd tidligere og lurte på om de hadde de inne. Hadde ikke en gang sagt at de skulle holde de av. Skal poste noen bilder fra både Meermin og Carmina i skotråden, men her er ihvertfall det jeg kjøpte:

ThLop.jpgCarmina Jodhpur Boots - Blir vel høst/vinter støvler, har gummisåle.

UaRg7.jpg

Meermin Double Monks Suede

Endret av Rankiz
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Alt for mye: Håpløs bildekvalitet med iphone:

 

To par Paul Smith sko.

1 stk paul smith dress

1 stk ralph lauren skjorte

1 stk ralph lauren shorts

Svart diesel bukse, svart dsquared bukse

Morsom t-skjorte fra urbanoutfitters.

post-8713-0-86530700-1342742637_thumb.jpg

post-8713-0-91788700-1342742639_thumb.jpg

post-8713-0-35828800-1342742642_thumb.jpg

post-8713-0-65843700-1342742647_thumb.jpg

post-8713-0-89510500-1342742653_thumb.jpg

post-8713-0-50498000-1342742659_thumb.jpg

post-8713-0-98505000-1342742660_thumb.jpg

post-8713-0-05642600-1342742805_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dagens outfit:

 

6fbnyq.jpg

 

Jakke: Zara

Skjorte: These Glory Days

Bukse: Tommy Hillfiger

Sko: Dna

Bag: Royal RepubliQ

 

Beklager at jeg ikke har fått med hode, skuldre osv. men som dere ser er det ikke mye plass å bevege seg bakover på :p kan uansett nevne at jeg har på meg aviators fra Ray Ban med brune glass.

 

Var veldig usikker på skoene, burde jeg brukt noe lysere? Buksen så også litt mer baggy ut på bilden enn den egentlig er.

Endret av Big Boi
Lenke til kommentar

I går følte jeg meg ganske velkledd, mens i dag lurer jeg på om jeg heller er utkledd.

Jakke i lammeull fra portugisiske Dielmar, kjøpt i sommer i Sevilla.
Skjorte (MTM) og slips fra Harvie and Hudson.
PS fra Charles Tyrwhitt.
Bukse fra Tailor Store.
Sko fra Herring.

Endret av dag1234
Lenke til kommentar

I dag valgte jeg å gå på jobb uten slips. Det skjer ikke ofte, og oppleves som litt nakent. Og dressen trenger sårt en pressing.

Fargene er som vanlig ikke korrekt gjenngitt via min mobil, skjorten er mer i en dongery-farge. Tanken var å jobbe mer med komplimentære farger, uten å lage for mye bråk. Oftest velger jeg en krem-farget skjorte tid den dressen.

Dress i cord fra Pal Zileri.
Skjorte og ps fra Charles Tyrwhitt
Sko fra Herring

Endret av dag1234
Lenke til kommentar

Klar til dagens utskjelling, hehe.

Dette hadde jeg på meg under andre dags forhandlingsmøte som meddommer i Fylkesnemnda for sosiale saker. En av de mer formelle arenaer jeg opptrer i.

Dress - mørk navy fra Brooks Brothers 1818.
Skjorte - lys blå, slim fit fra Charles Tyrwhitt, enkle mansjetter.
Slips - flettet silke fra Thomas Pink.
Ps - madras i bomull fra Charles Tyrwitt.
Sko - semibrogues fra Allen Edmonds.

Endret av dag1234
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle legge ut hva jeg hadde på meg siste dag i Fylkesnemnda, for så gli inn i tåken igjen...

Dress er en grå PoW, men lys blå ruter fra Vitorio Lorini.
Skjorte er en lys blåstripet Winchester, med doble mansjetter fra Charles Tyrwhitt
Slips og ps er også derfra.
Skoene er svarte semsket semibrouges, også de fra CT.
Under har jeg seler fra Albert Thurston.

Jeg vurderte noen lyse sko fra Herring, men fant at de ble for uformelle til en så pass stiv setting, da måtte jeg ha funnet noe annet ved antrekket som kunne motvirket den effekten.

Her er enda et eksempel på hvordan jeg bruker prinsippet om at skjortefargen tas igjen i slipset og at de tar igjen rutene i dressen - og at gulfargen i slipset tas igjen i pset.
Det er også et forsøk på å kombinere ulike mønstre, først rutene i dressen, mot rutene i slipset som også tas igjen i psets ruter. Skjortens striper skal også tas hensyn til da det må være rimelig balanse mellom bredden på stripene og rutene i slipset, dvs ikke for lik størrelse.

Jeg var usikker på om pset var for uformelt, og jeg fikk noen lange blikk fra prosessfullmektigene. Noe jeg var forbredt på, og likte ganske godt, hehe.

Endret av dag1234
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...