Gå til innhold

:: Case-mod :: Utstilling & Konkurranse :: Museum i Stavanger ::


Anbefalte innlegg

Prøver å lodde stemningen her:

 

Har fått en forespørsel av et av museumene i Stavanger om å sette igang en "pc-modder-konkurranse", der de ønsker pcene utstilt hos seg i en periode, under/etter konkurransen.

Det kan være snakk om både offentlig og privat sponsing av premier/kostnader i forbindelse med konkurransen.

 

Er dette noe som folk ville ha vært med på? Etter min mening er det like mye kunstneriske evner i enkelte case-moddere som det er i hvilken som helst annen kunstner, så hvorfor ikke få vist kunsten din for publikum, på samme måte som en maler får vist sin kunst?

 

Enkelte ting lurer museumet på, som jeg ikke kan gi et bastant svar på:

 

* hvor lenge kan _din_ pc være på en utstilling

* hvilken premie vil gi _deg_ motivasjon til å bli med?

* hvor lang tid trenger _du_ på å ferdigstille en case-mod til en slik konkurranse?

* Synes du det skal være lov å ha med maskiner som er sponset av noen (med reklame)?

* Synes du det skal være lov å ha med maskiner som er sponset av noen (uten reklame)?

 

 

DrE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

* hvor lenge kan _din_ pc være på en utstilling

* hvilken premie vil gi _deg_ motivasjon til å bli med?

* hvor lang tid trenger _du_ på å ferdigstille en case-mod til en slik konkurranse?

* Synes du det skal være lov å ha med maskiner som er sponset av noen (med reklame)?

* Synes du det skal være lov å ha med maskiner som er sponset av noen (uten reklame)?

 

----------------------------------------------------------------

- 7-10 dager uten problem

- Ære er godt nok, men noen HW er alltid kjekt :)

- 1mnd syns jeg er minstekrav.

- Ja

- Ja

Lenke til kommentar
Er det kun snakk om themes, eller går det ann å lage en ryddig pc? Dvs organisere alt så det ser ekstremt rent ut. Som motorrommet på en hotrod, ikke så mye lys og maling, men mer stil.

Hehe, da kunne jo jeg bare stilt opp en med en av Sun maskinene og tatt all konkurranse :p

Lenke til kommentar
Er det kun snakk om themes, eller går det ann å lage en ryddig pc? Dvs organisere alt så det ser ekstremt rent ut. Som motorrommet på en hotrod, ikke så mye lys og maling, men mer stil.

 

Jeg skal ikke dømme noen forslag jeg i alle fall, og tar man utgangspunkt i kunstneriske stilarter generelt så er det vel rom for det aller aller meste skulle jeg tro.

 

DrE

Lenke til kommentar
Er det kun snakk om themes, eller går det ann å lage en ryddig pc? Dvs organisere alt så det ser ekstremt rent ut. Som motorrommet på en hotrod, ikke så mye lys og maling, men mer stil.

 

Jeg skal ikke dømme noen forslag jeg i alle fall, og tar man utgangspunkt i kunstneriske stilarter generelt så er det vel rom for det aller aller meste skulle jeg tro.

 

DrE

 

Kan det være en PC i alle slags former og størrelser? :p altså, en pc bygget om til hva som helst / til hvilket som helst formål burde vel gå? jeg hadde vært interessert :)

 

svar på spørsmålene:

 

1. 7-10 dager som nevnt er passende, lengre om nødvendig; ingen problem

2. fame and fortune... jeg hadde kost meg glugg ihjel jeg med "æren" som nevnt tidligere :)

3. 1 måned

4. delvis / nja

5. ja

 

- Richard

Lenke til kommentar

For min del er det et stykk å reise så jeg vet ikke hvor aktuelt det egentlig er, men om jeg skulle blitt med:

 

1. 7-10 dager passer fint. Er i grunn samme for meg.

2. Hardware hadde vært fint som premie, æren teller selfølgelig mye den også.

3. Jeg trenger nok 1-3 mnd, avhening hvordan ting går.

4. Ja

5. Ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...