Gå til innhold

hvor kjøper eg domene ?


felge

Anbefalte innlegg

Hei, ja får sikkert spank om hvor dette spørsmålet burde ligget ?

 

Men skal kjøpe meg en internett side nå, så lurte på hvor eg burde kjøpe fra, er det samme hvor eg kjøper bra ?

 

Og når en side er ledigt, hvem er det sin side da?

 

Tar i mot alle tips, har ikek så mye skills så på mekke webside.

har mekekt for lenge lenge siden på skolen, fra bunnen av.

 

Så om det er noen steder de har sidere du kan velge layout på oxo, så e det porrno :D

 

 

Hilsen Felgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker godaddy.com - Funker veldig bra :)

 

støtter deg på http://godaddy.com de er billige og gir deg en masse ekstra tjenester på kjøpet.

 

Når det gjelder det å lage en hjemmeside kan det være lurt å starte med en hjemmeside generator, eller å bruke en CMS. CMS er f.eks Wordpress, Joomla etc etc. De er lette å sette opp og du kan lage ganske kule sider. OG du trenger ikke noe programvare på pcen din.

 

Velger du godaddy.com kan du velge mellom en masse CMS programvare som installeres rett på hjemmesidene dine med få klikk.

 

Når det gjelder hvem som eier webadresser? Så er det slik at så lenge domenet er ledig nå så kan hvem som helst kjøpe det. Regner med at du mener domener, siden alle websider som er tilknyttet et domene som ingen eier mer vil bli borte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ville holdt meg unna godaddy, http://nodaddy.com/

 

Det vil alltid finnes folk som har opplevd problemer med ett eller annet selskap. Ofte forteller de ikke hele sannheten.

Så lenge du betaler til tiden, og holder informasjonen din oppdatert, så er det ingen problemer med Godaddy.com

 

Jeg har brukt dem i mange år nå, og har brukt de fleste tjenestene de tilbyr. Har aldri opplevd noen store problemer.

 

Men de har hatt problemer med at du bruker litt lang tid på å svare på mail (support etc), men på den andre side får du jo beskjed om at det kan ta 24-48 timer, så da kan du ikke vente noe annet heller.

Som oftes svarer de kjapt på support henvendelser nå om dagen. Har også ringt dem et par ganger, og da får du hjelp kjapt, men for oss her i Norge er ikke telefon support noe å satse på, siden det fort blir dyrt.

 

Men, vil påstå at du får mest for pengene dine hos godaddy.com, og jeg anbefaler dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...