Gå til innhold

TES: For Tunge Kropper!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har ett problem når det gjelder foreksempel å flytte lik!

Jeg syns likene/kroppene i Oblivion er for tunge!

Så jeg lurer på om det er en mod som gjør at kroppene blir lettere!

Jeg har prøvt Movable Bodies, men den vakke no tess-

Håper på svar... :)

Endret av hood163
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler Realistic Physics and Force Package, som blant annet har filer som gjør kropper lettere å løfte. Skaff deg gjerne også Oblivion Mod Manager (om du ikke har den allerede, høyst anbefalt!) og bruk modifikasjonen sammen med et installasjonsskript jeg har laget, som gjør at modifikasjonen lett kan installeres, avinstalleres og reinstalleres gjennom Oblivion Mod Manager. Detaljer om hvordan du lager en Oblivion Mod Manager-pakke finner du på siden med installasjonsskriptet. Følg instruksjonene der, så går resten av seg selv. :)

Skrevet

Min favorittmetode er å flytte kroppene med et eksplosivt spell. :)

Du får et spell som heter "weak fireball" i løpet av et mages guild recommendation quest. Et hvilket som helst destruktivt spell som gjør skade i X antall fot duger.

Skrevet

Realistic Physics and Force-greien fungerte veldig fint til andre ting enn bare løfting også. F.eks. faller ikke kropper og ting lenger i noe som minner om sakte film. Lurer litt hva Bethesda tenkte da de stilte inn Havok...

Skrevet
Må man ha mod for å flytte lik? Hva er vitsen med det?

Det samme som med alle modifikasjoner -- å få spillet slik du vil ha det. Fysikkinnstillingene i Oblivion er ikke akkurat realistiske, kan man si (se kommentaren til Zealuu over), ei heller bidrar de (etter min mening) til godt gameplay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...