Kharan Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Ville ikke starte en ny tråd. Jeg har nettopp kjøpt Sam and Max sesong 1 på Steam. Ny i gamet her. I hvertfall, når jeg laster ned får jeg en hastighet på utrolig 10 kb/p sekund. Wtf? Greit nok at linja mi ikke er allverden, men det får være grenser. Går det så tregt hos dere? Dette blir garantert siste gang jeg bruker Steam hvis det skal ta så lang tid. En ting til: Fila er bare på 400 MB. Er det vanlig at spilla er så små? Må være noe galt med forbindelsen din? Jeg får uten problemer 1 MB/s når jeg laster ned oppdateringer til spillene mine/laster ned nye spill som jeg har kjøpt på Steam.
Jakoozie Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Sikker fordi jeg laster ned fra Direct2Drive. Det er vel amerikansk basert tror jeg.
bjeil Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har nettopp kjøpt Sam and Max sesong 1 på Steam. Ny i gamet her. I hvertfall, når jeg laster ned får jeg en hastighet på utrolig 10 kb/p sekund. Wtf? Greit nok at linja mi ikke er allverden, men det får være grenser. Går det så tregt hos dere? Dette blir garantert siste gang jeg bruker Steam hvis det skal ta så lang tid. Jeg maxer linja konstant fra Steam. Ligger på 2,5-3 MB/s. Jeg hørte Direct2Drive var ganske tregt, var derfor jeg valgte Steam. Har i hvert fall ikke noe å utsi på DL-hastigheten enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå