Gå til innhold

Firefox ved ny milepæl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Tja tar mye lengere tid, har det på musa mion.

På begge sidene.

Enklere og holde høyreknappen nede og bevege Venste eller Høyre avhengig av hvilken vei du skal.

 

Har ikke testet dette på Opera selv, så jeg skal ikke snakke for mye. Men for meg høres det bare mye lettere ut å bruke museknapp 4 og 5. Men som noen sa, så er det ikke alle som har slike muser (selv om nesten alle muser kommer med dette), og at noen bruker laptop så klart.

 

Men det skal sies, jeg burde prøve metoden ut først. Noe som skal skje fortløpende.

Lenke til kommentar
Tja tar mye lengere tid, har det på musa mion.

På begge sidene.

Enklere og holde høyreknappen nede og bevege Venste eller Høyre avhengig av hvilken vei du skal.

 

Har ikke testet dette på Opera selv, så jeg skal ikke snakke for mye. Men for meg høres det bare mye lettere ut å bruke museknapp 4 og 5. Men som noen sa, så er det ikke alle som har slike muser (selv om nesten alle muser kommer med dette), og at noen bruker laptop så klart.

 

Men det skal sies, jeg burde prøve metoden ut først. Noe som skal skje fortløpende.

 

Jepp! :thumbup:

Men for meg blir det tungvint og ukomfy (en rar bevegelse) for ringfingern.

 

Handa ligger jo langt bak på musa, Bruker lav Kameltoe på musa:

 

 

i_89213-300x200.jpg

 

 

Huff ja. Må nok spille det spillet mer. Mange ord jeg ikke kunne. Lenge sia jeg har hatt Engelsk.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Får gratulere fx med jumilemuet :) Og en stor takk for å knuse eneveldet til ie. Monokultur er ALDRI positivt. Blå e er ikke internett :D som altfor mange mennesker fortsatt tror. Rev er internett :yes:

 

Bruker opera, epiphany, seamonkey og diverse andre nettlesere å. Alt til sitt bruk. Må nesten prøve å donere litt i morgen å. Fint at ikke alle forventer avkasting tilbake ved å gi bort noe, utenom goodwill da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...