Gå til innhold

Generals key?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man spiller med samme CD-key i Generals ender det opp med at minst en av dere får sprengt bygningene innen 1 minutt...

- Blir liten spillglede av det...

 

Løp og kjøp spillet - Ta godt vare på din CD-key ;)

- Spillet er etter min mening desidert beste spillet i C&C serien (Så det er mange timer med moro for pengene her)

Lenke til kommentar

Samme key? Dere har jo kjøpt hver deres versjon av spillet. Da får jo dere med dere hver deres key. Skjønner ikke spørsmålet. Det er jo forbudt i henhold til norsk lov å kopiere programvare, så det har dere jo ikke gjort.

 

Og da hadde det ikke vært lurt å poste denne tråden her på hw.no, siden økokrim har medlemmer her, og får oppgitt IP-adressen til de som poster om piratkopiering.

 

Hvis dere ikke har kjøpt et spill hver, så bør dere gjøre det snarest mulig før Økokrim får IP-en av hardware.no og navnene deres av deres ISP...

Lenke til kommentar

hehe.. bra vi har fantasi.. helt klart økokrim tar deg for dette her.

Da hadde vel TG og andre lan vært nice overvåket. Det jeg mener er f.eks 2 søsken eller no som har registert seg hver sin account på nett.. og det fungerer bra. men så kommer de på lan og der vil de spille samtidig..

Regler er til for å strekkes..

Lenke til kommentar
hehe.. bra vi har fantasi.. helt klart økokrim tar deg for dette her.

Vel.. Snakket ikke til deg. Ville bare advare "kåre". Økokrim har faktisk et medlem som sittter og leser igjennom noen av piratkopi-trådene her. Bare spør howard. Men tror muligens han har taushetsplikt på det området. Det er derfor hardware.no holder seg i live. De får nemlig støtte fra staten.

De andre moderatorene vet sannsynligvis ikke om det.

 

Jeg sier ikke at dere skal tro meg. Bare sier at JEG hadde kjøpt det spillet, hadde jeg vært "kåre". Vil nødig ha Økokrim på døren...

Lenke til kommentar

må jo kjøpe spillene uansett da........

Da får publisher'ne støtte grunnet de får visse prosenter, og utviklerne TJENER faktisk på sitt produkt, noe som igjen gjør at de IKKE går konk, som IGJEN gjør at vi som "konsumenter" kan ha glede av de spillene det/de firmaene utvikler neste gang.

 

Tenk om alla skulle gått og piratkopiert spill, da ville det ikke funnes eteneste spill utviklings firma eller produsent igjen snart..........

Lenke til kommentar
noen her som egentlig har nevnt at pirat kopiering foregår? :p

Nei, det var det jeg mente i min første post.

Bare syntes det var litt rart at to stykker bare hadde én cd-key... Kan være han har mistet sin, men med kvittering får man vel ny, og da kan de spille på nett igjen. Får håpe han har tatt vare på kvittering og original-cd'en hans.

 

Du har begge original-cdene, sant, "kåre"?

Lenke til kommentar
må jo kjøpe spillene uansett da........

Da får publisher'ne støtte grunnet de får visse prosenter, og utviklerne TJENER faktisk på sitt produkt, noe som igjen gjør at de IKKE går konk, som IGJEN gjør at vi som "konsumenter" kan ha glede av de spillene det/de firmaene utvikler neste gang.

 

Tenk om alla skulle gått og piratkopiert spill, da ville det ikke funnes eteneste spill utviklings firma eller produsent igjen snart..........

 

Det er ingenting som tyder på at piratkopiering fører til nedsatt salg, snarere tvert imot, kopiering fører til økt interesse for produktene og økt salg. Og i dette tilfellet hadde jeg ikke hatt noen moralske betenkligheter med å kjøre spillet i lan med en "uautorisert" kode. Og i de tilfellene moral og lov er motstridene må loven vike hos meg.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...