Gå til innhold

Fremtidsplaner innen fotografiens verden


Anbefalte innlegg

Hei Gissan,

 

Jeg er på nettopp ferdig med videregående og jobber aktivt som pressefotograf. Jeg har ikke så veldig lyst å legge ut om alt jeg jobber med på et åpent forum som dette, men jeg har veldig lyst å svare spørsmål du kan ha over f.eks mail/pm eller msn slik at dette er noe du vet nok om når du kommer til tidspunket du må ta et valg.

 

Jon

Gissan sa til meg på MSN at han var utestengt på forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gissan sa til meg på MSN at han var utestengt på forumet.

 

Interesang tråd, synd det måtte slutte på denne måten, jeg vill ha mer info folkens :D hehe

 

Jeg har "lang"(relativt, er 24år gammel) erfaring med forsvaret men om han ikke kan lese inlegget mitt om det så lager jeg det ikke.

 

Ellers så likte jeg foto.no artikkelen, jeg leste det med penger mer på den måten at det ikke kan gå i forkant av opplevelsen og det å ha en kul jobb for igjennomsnittet av dem som jobber som fotograf kan ikke være masse millionærer...

 

Likte også dette at man bruker fotografering som en utdypning av sine andre interesser, da kan man jo få folk som ikke bryr seg om foto litt mer interesert når de ser du får med det lille ekstra som dem bryr seg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...