snowflakes Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Skal kjøpe nytt minnekort, og da lurer jeg på om dette kortet er bra? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=331476
..Bjørnar.. Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Har veldig dårlig erfaring med TwinMOS-kort, både SD og microSD. Har hatt 2 SD-kort og ett microSD og bare det ene SD-kortet blei mer enn 6 måneder gammelt. Det ene SD-kortet holdt 2 måneder, microSD-kortet nesten 6. Etter det fikk jeg ikke lest/formatert kortet i hverken kameraer, mobiltelefoner, pcer, Nintendo Wii, ingen ting. Kjøp SanDisk kortet! Ett mye bedre kort, dessuten er det faktisk BILLIGERE enn TwinMOS nå! Jeg hadde ikke vært i tvil..
SirAmp Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 twinmos har litt frynsete rykte, og som forrigepost nevner får man SanDisk som er kvalitetsbrikker til lavere pris, så da hadde heller ikke jeg vert i tvil om hva jeg skulle velge
snowflakes Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Men er SanDisk kortet tregt eller raskt?
..Bjørnar.. Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Jeg opplever det som raskt. I min N82 er mitt 8GB SanDisk-kort mye kjappere enn 2GB kortet som ble levert av Nokia. TwinMOS-kortene opplever jeg som knalltrege. Kjøpte mine TwinMOS-kort fordi jeg trodde de skulle være kjappe (står jo at de er ganske kjappe i forhold til MB/s), men fant meg bare i at de var billige fordi de er dårligere både på hastighet og holdbarhet. Nå er de ikke engang billigere lenger..
snowflakes Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 ok, da bestiller jeg SanDisk kortet.
..Bjørnar.. Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Ja, som sagt; jeg hadde ikke vært i tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå