Gå til innhold

Rumble gir nytt liv til Motorstorm


Parson

Anbefalte innlegg

Bah! Vibratorer er for kvinnfolk!

 

Kan ikke si at jeg savner vibreringen så mye... De eneste spillene jeg føler at vibrering har noe å bidra med er i bilspill, utover det synes jeg det i grunn bare er forstyrrende.

 

Men det kan godt hende at jeg kjøper meg et par DS3´er uansett, hvis påstandene om byggekvalitet stemmer. Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvorfor Sony valgte å lage SIXAXIS i en så skrøpelig kropp som de gjorde, når selve konsollen føles så påkostet og bunnsolid. Det føles rett og slett som om kontrolleren gir etter og bøyer seg under de mer heftige øyeblikkene... Jeg har ikke ødelagt noen kontroller så langt, men det gir jo uansett ingen god følelse...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan godt hende jeg husker feil, men jeg tror rumble/vibrasjon er avslått som standard i Motorstorm, så den må i såfall slås på i options i spillet. Husk at du må ha installert patchen for at rumble skal fungere da, den installeres når man starter online-delen av spillet.

 

JohnMerrick: Hvis du er skeptisk til rumble, kan du jo bare deaktivere den dersom du kjøper DS3. Men jeg gjetter på at du kommer til å ha den aktivert du også for å si det sånn. ;)

 

Tror nok mange av de som sier at rumble er uviktig på PS3 ikke vet hva de går glipp av. Selv savner jeg rumble sårt i flere av spillene som ikke støtter det, spesielt nå som jeg har hatt DS3 en stund og opplevd hvor mye råere f.eks. Motorstorm er MED rumble enn UTEN. :ohmy:

Lenke til kommentar

Stemmer at Rumble må aktiveres etter å ha oppdatert spillet online.

(Oppsett - Kontroller - Vibrasjon)

 

Ved å spille online så er "Eliminator-Mode" tilgjengelig :yes:

 

dog kun for de som har kjøpt tilleggspakken "Revenge Weekend" :hrm:

Endret av Britallica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...