Scarvo Skrevet 3. april 2021 Rapporter Del Skrevet 3. april 2021 Det har jeg. Jeg har aldri møtt statsministeren. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. april 2021 Rapporter Del Skrevet 3. april 2021 Ikke jeg heller. Har nå sett ho Trine Skei Grande, ikke akkurat hils på ho da. Disse bildene her har jeg tatt selv. Det er det nemmeste jeg kommer. Jeg har aldri sett h*n som styrer min kommune med egne øyner. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. april 2021 Rapporter Del Skrevet 3. april 2021 Det har jeg. Sto bak han i kassa på butikken. Jeg har aldri brukt falskt ID-kort. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 3. april 2021 Rapporter Del Skrevet 3. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri sovnet bak rattet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 3. april 2021 Rapporter Del Skrevet 3. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri filt neglene mine. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 3. april 2021 Rapporter Del Skrevet 3. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri brukt penger på dop. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Ikke jeg heller. Kommer heller ikke til å skje. Jeg har aldri brukt dop. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært avhengig av nikotin. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Ikke jeg heller, heldigvis. Jeg har aldri blitt ranet i Russland. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. april 2021 Rapporter Del Skrevet 4. april 2021 Ikke jeg heller da jeg aldri har vært i Russland. Jeg har aldri spist en banan dynket i rekesaft. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri handlet klær for mange tusen kroner. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Tja, jeg har levd et langt liv. Så jeg har nok svidd av noen tusen på klær. Jeg har aldri gjort et innbrudd. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Det har jeg, men er sluttet med det. Jeg har aldri stjelt en kjøretøy. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri blitt smittet av Corona-viruset. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Det er vanskelig å vite, man kan være en skult bærer av det også. Så, ikke sånn jeg vet. Jeg har aldri hatt sex i en snøhule. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Det har jeg. Jeg har aldri vært utro. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri overnattet på en øde øy.... Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Hvis øde er ubebodd. Så ja..... det har jeg. Jeg har aldri sittet i et helikopter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. april 2021 Rapporter Del Skrevet 6. april 2021 Ikke jeg heller. Jeg har aldri møtt på en ekte bjørn. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. april 2021 Rapporter Del Skrevet 7. april 2021 Ikke jeg heller, heldigvis. Jeg har aldri spist potetgull i et boblebad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå