Klykken- Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 hehe, litt mer anonym vinge, og jeg hadde sagt WOW! Men vingen ble for NFS og F&F.. Ellers sikkert en hysterisk morsom bil!
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 Syns det var noe som ikke helt stemte med hjulene også, de fylte hjulbuen ufattelig dårlig ?
billywillie Skrevet 30. januar 2013 Skrevet 30. januar 2013 http://www.finn.no/f...nnkode=38046569 NANANANANANNANANANANNANA BATMAN (tror kanskje den har vært linket til tidligere dog) Men en bil med nybilgarant og så er den feilllakkert (appelsinskall) på bakdelen. Se nærbildet med gt
Klykken- Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Det er ikke feillakkering. De aller fleste biler har en eller annen grad av "appelsinhud", med mindre de er slipt ned og polert opp igjen (noe de aller færreste er). Men skal være enig i at lyset og vinkelen bildet ble tatt i var særs uheldig! 1
billywillie Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Det er ikke feillakkering. De aller fleste biler har en eller annen grad av "appelsinhud", med mindre de er slipt ned og polert opp igjen (noe de aller færreste er). Men skal være enig i at lyset og vinkelen bildet ble tatt i var særs uheldig! Jeg hadde ikke godtatt det. Har hatt noen nye biler men aldri noen med slike skavanker.
Klykken- Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Alderen på bilen spiller jo ingen rolle. Alle biler er slik, stort sett. Men du ser det ikke før du kommer tett inntil. Se refleksjonene i lakken på denne (åpne bildene i fullstørrelse). En original 2007-mod E92 BMW 320 Coupe som jeg eide. http://imgur.com/a/V4di5 Samme "problem" som på GT86-en. Tenk det hvor "jævlig" det er når du står 10-20cm fra og knipser bilde?? EDIT: Enda et bilde som det vises litt bedre på: http://i.imgur.com/z0WfGb9.jpg Endret 31. januar 2013 av Klykken-
Quote Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Synes spoileren ble litt i overkant, og dekkene fylte hjulbuene dårlig - ellers var den nydelig!
untouch4ble Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Merkelig annonsetekst. "Fytt i katta" http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39358575
billywillie Skrevet 31. januar 2013 Skrevet 31. januar 2013 Merkelig annonsetekst. "Fytt i katta" http://www.finn.no/f...nnkode=39358575 25 lapper for uregistrert trillebår! 1
Dofty Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Er ikke denne spesiell så vet ikke jeg! Ville nok malt den opp i mer realistiske farger http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39610136 1
turbo911 Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Denna var skikkelig smooth! http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38715763 hadde vært noe å kjørt på søndager!! 1
BMWCoupeFtw Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=39274046 RÅÅÅ!! 1
untouch4ble Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Merkelig camber vinkel det var på den bak,
Klykken- Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 for stramme bladfjærer, sikkert. Kul og moro bil!
Student321 Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 325D som er detunet. Samme med nye 1-serien óg, 116d, 118d og 120d er samme motor med samme innmat. Vanvittig økning (116 til 180 PS) om du chipper en 116d. Er du sikker på at du vet hva du snakker om? Fordi jeg og en kompis har testet ut dette. Han har en 318D E90 (Med chip) og jeg har en 320D E92 (Uten chip). Min var "klart" raskere enn han sin. Vi testet flere "dragrace", så dommen var ganske klar fra våres side: det er likt motor-volum(2.0 Liter), ja. Men det er noe mer som skiller dem enn "detuning". Ikke vet jeg. Også tror jeg chiping av diesel-biler er litt oppskrytt, og markedsført veldig aggressivt slik at folk tror det er mye bedre enn hva det faktisk er. Som fks: Vi prøvde å "dragrace" med og uten chip på bilen hans; og det var nesten ingen forskjell. Men da jeg hadde en Audi TT 225HK (Bensin) mk1 i fjor, merket jeg EKSTREMT stor forskjell på chip og ikke chip, var som en helt annen motor med chip. Slik føltes det ikke ut på diesel-BMW'en hans dessverre (Det samme med min fars Tiguan 140hk 2.0 TDI. Merket ikke forskjell fra før og etter) Jeg har ikke peiling på hvordan dette fungerer i det heletatt. Jeg er ingen mekaniker eller ingeniør. Men jeg snakker bare fra erfaring jeg har hatt med det.
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Det er samme motor: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E90) 318d EUR 2005–2007 2.0 L I4 M47TU2D20 320d EUR 2005–2007 2.0 L I4 M47TU2D20 320d EUR 2007–2010 2.0 L I4 N47D20 318d EUR 2007– 2.0 L I4 N47D20
deaktivert443556 Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Hvis jeg ikke tar feil, så har x25d to turboer, mens x20d har en større turbo enn x18d og x16d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå