Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, dekk som kan brukes hele året, ræva på vintern, ræva på sommern. Helårsdekk blir ofte brukt om piggfrie vinterdekk, da mange mener at de er like gode på sommern som vintern ...

Endret av trra
Skrevet

Jeg trodde ikke man fikk kjøpt helårsdekk her i Norge. Har alltid vært av den oppfatningen at det var et ord brukte om piggfrie dekk. Hvilken kode har disse dekkene? Vinterdekk har vel M+S?

Skrevet

Å plukke ut piggene på vinterhjul for å bruke dem som sommmerdekk er nok like sikkert som å skru skruer inn i sommerdekk og tro at de funker fjell om vinteren.

Selges helårsdekk ennå? Det burde virkelig ikke tillates siden vinterføre krever helt annen gummiblanding og mønster enn sommerdekk..

Skrevet

Jeg trodde ikke man fikk kjøpt helårsdekk her i Norge. Har alltid vært av den oppfatningen at det var et ord brukte om piggfrie dekk. Hvilken kode har disse dekkene? Vinterdekk har vel M+S?

M(ud)+S(now) står da på mange sommerdekk også?

M+S er det som tidligere var kjent som helårsdekk.
Skrevet (endret)

M+S er det som tidligere var kjent som helårsdekk.

Ja, de er "godkjent" til vinterrbruk, men som det står under, det er i utgangspunket sommerdekk med litt grovere mønster.

Om vi kan stole på continental :

Amerikansk konsept - Mud and Snow (M+S)

Amerikanske vinterdekk er merket med M+S (Mud and Snow) (gjørme og snø), men i praksis er dette sommerdekk med et grovere mønster. Disse dekkene anbefales derfor ikke som vinterdekk for norske vinterveier. Det er viktig å være oppmerksom på at relativt grovmønstrede dekk kan være terrengdekk og ikke vinterdekk, selv om de er merket med M+S.

Endret av trra
Skrevet (endret)

Men til norges frekkes caravelle

https://www.finn.no/...nnkode=36361876

Satan for en kul bil! Men ville følt meg som den sykeste pedoen i den der... på jakt etter jenter som vil føle seg som en prinsesse O.o

Fikk akkurat samme følelsen, minte mer om ett antastningsrom enn ett partyrom baki :p

Edit: noen som har oppdaget glinse-effekt i paint?

http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=36764641

Endret av Primer4
Skrevet (endret)

hahah, ja dæven , og det var ikke sol ute engang. Kan ikke tenke meg å se på den bilen når det er sol, bilen hadde glinsa som en discokule

Endret av m4sta
  • Liker 1
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q
Skrevet

Phahahaha!

"Skroplus von Schneider har en del merkelige fakter. Vindusviskeren bak virker ikke etter at broren min lånte bilen og kjørte den inn i en snøfonn."

Ja merkelig det der gitt.

Artig annonse, +rep for bra funn på finn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...