Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link et fantastisk tilbud, og bare 5500,- da gitt...

 

Vel du får jo med batterigreppet og en blits som går på egne bein på kjøpet,ingen objektiver medfølger men det er vel ikke det viktigeste når man skal ta bilder.

 

Edit: Det er jo forpokker et semiproft kamera,de skal koste.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

"Førstemann til mølla..". :-)

 

Sony Cybershot H50 til 4250.- du får 2 nye for samme pris.

 

En kompis eposta meg og lurte på om det var et godt kjøp,godt jeg ba han på forhand innstendig om og la meg se på annonsene før han bestemmer kamera kjøp.

 

Edit:se helt nederst i annonseteksten,så går det når man klipper og limer :whistle:

 

 

Cyber-shot H50 vil være tilgjengelig fra og med slutten av april, til en veiledende pris på 3.990,-. (info hentet fra digit.no)

 

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
"Førstemann til mølla..". :-)

 

Sony Cybershot H50 til 4250.- du får 2 nye for samme pris.

 

En kompis eposta meg og lurte på om det var et godt kjøp,godt jeg ba han på forhand innstendig om og la meg se på annonsene før han bestemmer kamera kjøp.

 

Edit:se helt nederst i annonseteksten,så går det når man klipper og limer :whistle:

 

 

Cyber-shot H50 vil være tilgjengelig fra og med slutten av april, til en veiledende pris på 3.990,-. (info hentet fra digit.no)

 

Hehe, sendte en mail til selger og fikk til svar:

 

"Skjønner at jeg har gjort for dårlig research (bl.a. prissjekk), og at jeg selv gjorde et dårlig kjøp da jeg betalte ca 4600 for det hele. :(

 

Du glemte forresten det at jeg også skal betale frakt/porto, .. bittelitt mer forsvar for prisen. :o)

 

*tusler bort på FINN for å prisjustere*"

 

Ikke verst da synes jeg :)

 

Andreas

 

NB! Slettet ved en feiltakelse det første svaret jeg fikk fra henne: "Heisann!

 

Antar du ikke har sett at de i nettbutikkene er uten minnebrikke, men med 15 mb internt minne, og at batteriet er dårligere, OG at det er uten kameraveske? Husker ikk eksakt, men det tilsammen utgjorde mer enn en tusenlapp i nov.

 

Jeg har flere interesserte kjøpere, heldigvis :)

 

Tror forøvrig det hele kostet drøyt 4600 da jeg kjøpte det i nov."

 

Hehe, sier jeg :)

 

Andreas

Endret av andreash
Lenke til kommentar
"Førstemann til mølla..". :-)

 

Sony Cybershot H50 til 4250.- du får 2 nye for samme pris.

 

En kompis eposta meg og lurte på om det var et godt kjøp,godt jeg ba han på forhand innstendig om og la meg se på annonsene før han bestemmer kamera kjøp.

 

Edit:se helt nederst i annonseteksten,så går det når man klipper og limer :whistle:

 

 

Cyber-shot H50 vil være tilgjengelig fra og med slutten av april, til en veiledende pris på 3.990,-. (info hentet fra digit.no)

 

Hehe, sendte en mail til selger og fikk til svar:

 

"Skjønner at jeg har gjort for dårlig research (bl.a. prissjekk), og at jeg selv gjorde et dårlig kjøp da jeg betalte ca 4600 for det hele. :(

 

Du glemte forresten det at jeg også skal betale frakt/porto, .. bittelitt mer forsvar for prisen. :o)

 

*tusler bort på FINN for å prisjustere*"

 

Ikke verst da synes jeg :)

 

Andreas

 

Sendte selv en liten mail til hun: fikk dette svaret 0:49 (etter denne posten over her...)

 

 

svar på mail nr. 2:

"Sammenlignet du minne og batteri, så du at kameraveske OG frakt/porto var inkl.? Sjekket du digit.no før du kastet ut beskyldninger om løgn? "

 

 

 

Gudbedre sier nå jeg bare....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...