Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venta litt for lenge, trykket kjøp på 21499, men når jeg tok vis handlekurv var det 30999 :(

Sendte epost til Japanfoto, og de meldte tilbake at det var feilprising.....

 

Får kanskje vurdere helgetilbudet til elkjøp i steden:

http://www.elkjop.no/product/foto-video/sp...-a850-m-28-75mm

Det var heller ikke så ille, kit med fjernkontroll og 28-75 F2.8 til 19995.

Endret av Karabin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skrev om luringen på QXL som forsøkte å forlede kjøpere til å tro at kameraet var digitalt, tidligere i denne tråden. Auksjonen ble endret av QXL etter massiv pågang fra oss i forumet, da selger nektet å flytte kameraet til riktig kategori. Budet var da på 800,-.

 

Nå er han jommen meg i gang igjen:

http://www.qxl.no/pris/lyd-bilde-foto/kame...02248/#aucwatch

 

Får ikke skrevet i kommentarfeltet heller, for han har visst svartelistet meg, hehe.

Endret av Caze
Lenke til kommentar

Jeg lekte litt Onkel og sende en mail til QXL.

 

Edit:hva med og legge inn et spørsmål alle dette

 

Hei!

MC-klubben min "bandidos" skal ha fest i julehelga og jeg trenger et nytt kamera da det gamle ble knust på forrige fest,Sannsynligvis vil dette også bli ødelagt da det pleier og gå vilt for seg : ) .Da er det fint og ha et digitalt kamera så man etterpå kan ta ut minnekortet og fortsatt ha bildene.

Jeg gir det 2000.- for kameraet og jeg bor ikke så langt unna deg så jeg kan komme over ganske fort for og betale/hente kameraet.

 

Hilsen MC-bølla

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Hehe, ja det kunne jo vært noe.

 

For "nye lesere": dette er hva han svarte tidligere da han ble konfrontert med at han bevisst la ut kameraet for salg under kategorien "Digitale speilreflekskamera"

 

Svar:

Hei.nei.det er ikke digital speilrefleks kamera.jeg trudde det selv, når jeg kjøpte den av en annen her på qxl,men siden det ikke var det,så la jeg den selv ut for salg.Mvh BUSTER58!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...