Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg dobbeltsjekket med Canon Consumer Imagings produktsjef i Norge om det stemte at Interfoto kunne skaffe objektivet, noe han svarte at det kunne han aldri tenke seg.

Legg inn en bestilling og se hva som skjer da :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg dobbeltsjekket med Canon Consumer Imagings produktsjef i Norge om det stemte at Interfoto kunne skaffe objektivet, noe han svarte at det kunne han aldri tenke seg.

Legg inn en bestilling og se hva som skjer da :p

Tør ikke. Risikerer at de trekker mer fra Visa-kontoen min enn jeg har i boliglån og studielån til sammen!

Skrevet
Noen som har spurt Ola fra Lillehammer om kvitteringer eller hvor han får tingene fra?

Filmene var gått ut på dato for tre år siden, lagret kjøligt.

Skrevet
Interfoto har tilgang på Canon EF 1200mm f/5.6L

Ekstremtele. Lite praktisk, men helt spesielt. Må forhåndsbetales og kan ikke avbestilles.

Lagerstatus: Best.vare 180 dager

Prisen er ikke vits å diskutere, den vet vi alle om ;)

Ville ikke forskuttert er drøy mill. Hva skjer hvis butikken/distribusjonsledd går dukken i løpe av de neste 180 dagene.

Skrevet
Tror jammen jeg slår den eitp!

dette er ren svindel

Edit: I tilfelle den forsvinner el.

350D + 2x 18-55 (uten IS) + 75-300 til den fantastiske prisen av 8000 spenn

Det skulle ikke forundremeg om han får det han forlanger. Jeg ser nå at 300d-en er markert som solgt...

eitp

Skrevet
Hmm - 8900 burde være en hyggelig pris for en 70-200/2.8 IS, eller hva?

Veldig fin pris det.

Men det høres jo litt for godt ut til å være sant?

Skrevet

Etter en kjapp google-runde synes jeg det virker mindre mistenkelig enn ved første øyekast. Selger er en velstående eldre forretningsdrivende med en vanvittig inntekt i følge skattelistene. Det sier meg at han kanskje ikke tar så mye bilder og at han ikke er så veldig opptatt av å tyne ut mest mulig ut av kamerasalget. Samtidig virker det som han synes det er for galt å gi det bort alt for billig. Han la ut samme annonse i november men har trolig justert ned prisen i ettertid. Antall eksponeringer er justert opp fra 1800 til 2000 det siste halve året. November passer også godt med når 5D mark II begynte å dukke opp i Norge. Han liker tydeligvis å ha det beste utstyret uten å ta så mye bilder. Mulig han er av den typen som er vant til å tenke film og tenker seg nøye om 3 ganger før han trykker utløserknappen.

Men uansett hvor troverdig det måtte virke så kjøper jeg ikke lengre dyre usette brukte varer via nettet. Jeg har brent meg før på å være for lite kritisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...