Gå til innhold

Luringer og rariteter på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Mange rare priser men det er ikke ulovlig å legge ut et produkt med alt for høy pris akkurat som noen dumper varer.

 

Her om dagen var det ei jente som solgte et 2 mnd gammelt Canon 40D for 2500 kr,jeg var akkurat for sen da det var solgt, hadde tenkt å kjøpe det og selge det vidre, i forrige uke reg jeg 5 slike som ble solgt på qxl for mellom 5000-5500 .

Lenke til kommentar

Mange rare priser men det er ikke ulovlig å legge ut et produkt med alt for høy pris akkurat som noen dumper varer.

 

Her om dagen var det ei jente som solgte et 2 mnd gammelt Canon 40D for 2500 kr,jeg var akkurat for sen da det var solgt, hadde tenkt å kjøpe det og selge det vidre, i forrige uke reg jeg 5 slike som ble solgt på qxl for mellom 5000-5500 .

[/quote

 

Da sparte du 2500.-

Lenke til kommentar

Sendte vedkommende en epost hvor jeg forespurte om pris, samt kvitteringer for garanti.

Antar at enten mangler det et ett tall foran.

Virker som en meget seriøs selger, med både adresse og telefonnr.

Eller frekkere enn du forventer, kanhende med mindre bekymringer for sitt navn og rykte. Sjekk serienummeret!

Lenke til kommentar

Fikk da svar fra selger, vet fortsatt ikke om jeg skal gå til innkjøp ved å være en forsøkskanin.... eller om jeg skal følge min intuisjon som sier "NEI!!!!!!!!!!"

Praktisk så er det jo veldig ofte "at når en pris er for god til å være sann, så er det fordi den er for god til å være sann"

 

 

"Hei ..

Takk for bestillingen din henvendelse og interesse for produktene våre, ja vi har det splitter nye Nikon D 700 digital kamera til meget billige og rimelige priser ..

Se nedenfor er kostnaden av produktene ..

Nikon D 700 digital kamera ...... 4000 NOK / 378 pounds

Shipping pris ...... GRATIS

Totalpris ........ 4000 NOK / 378 pounds

 

Sine splitter nye og trygt forseglet i sin opprinnelige fabrikken boksen med alle dens komplett tilbehør og manualer.

Vi er en veldig lovlig og registrert selskap, og vi har butikker i Storbritannia og USA, og vi er i ferd med å etablere vår nye butikk i Norge som er grunnen til at vi annonserte våre produkter og selge den på billigere priser til våre kunder, som vi er i dag på salg reklamen akkurat nå ..

Så komme tilbake til oss nå med frakt detaljer som følger.

FULLT NAVN

Fullstendig adresse

CITY

STAT

Postnummer

COUNTRY

Telefonnummer

 

Vi skipet på døra trinn via UPS Worldwide etter at innbetalingen bekreftelse ..

Håper å lese fra deg snart

Takk

Hilsen

fjernet

MSN chat : fjernet

==========================================================================================

=========================

 

Hello..

Thanks for your order inquiry and interest in our products,yes we have the brand new Nikon D 700 digital camera at very cheap and affordable prices..

See below are the cost of the products..

Nikon D 700 digital camera ...... 4000 NOK / 378 POUNDS

Shipping cost ...... FREE

TOTAL COST ........ 4000 NOK / 378 POUNDS

 

Its brand new,and safely sealed in its original factory box with all its complete accessories and manuals.

We are a very legitimate and registered company and we have stores in UK,And USA,And we are trying to establish our new shop in Norway thats why we advertised our products and sell it at cheaper rates to our customer,as we are presently on sales promo right now..

So get back to us now with your shipping details as follows.

FULL NAME

FULL ADDRESS

CITY

STATE

ZIP CODE

COUNTRY

PHONE NUMBER

 

We ship to your door step via UPS Worldwide after your payment confirmation..

Hope to read from you soon

Thanks

Regards

fjernet

MSN chat : fjernet

Lenke til kommentar
Fikk da svar fra selger, vet fortsatt ikke om jeg skal gå til innkjøp ved å være en forsøkskanin.... eller om jeg skal følge min intuisjon som sier "NEI!!!!!!!!!!"

Praktisk så er det jo veldig ofte "at når en pris er for god til å være sann, så er det fordi den er for god til å være sann"

 

 

"Hei ..

Takk for bestillingen din henvendelse og interesse for produktene våre, ja vi har det splitter nye Nikon D 700 digital kamera til meget billige og rimelige priser ..

Se nedenfor er kostnaden av produktene ..

...

Artig med google translator. Daniel i Oslo er ihvertfall ikke super i norsk..Tror nok ikke jeg ville betalt på forskudd ihvertfall ;)

Endret av joac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...