Gå til innhold

Capoeira, les hver så snill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Det finnes en gruppe i Horten, det er vel 20-30 min unna tønsberg tror jeg.

 

Link

http://www.guc.no/horten/

 

Capoeira er den kuleste kampsporten, kjenner en som går på det. Han gjør så mye kule triks, engang sloss han mot en fyr med svart belte i taekwondo eller noe. Han capoeira fyren bare hoppa rundt han og tok noen morsomme triks så taekwondo fyren fikk noia haha. Men capoeira er vel egentlig sånn at man ikke skal røre hverandre da!

Lenke til kommentar
Så den gruppen i Horten finnes fortsatt SivilM?

Gikk der nemlig før, men sluttet. Det var igrunn ganske fett, men likte aldri å sloss mens alle så på meg i ringen ;\

 

Sykt fete instrumenter og sang, det skal de ha!

Jepp er i beste velgående.

 

Hvorfor likte du ikke å sloss i ringen når folk så på deg da?

Det er ikke flaut alle gjør det jo. Og hvis du driter deg ut så er det glemt om 5 min av de som i det hele tatt fikk det med seg. Har du møtt Mesteren da?

Lenke til kommentar

Det er nok bare slik jeg er :) Jeg vet jo at ingen bryr seg og alt det der, men det gjør jeg..

 

Mesteren? Hvem er det vi snakker om her? Det begynner å bli noen år siden nå, så husker ikke helt. Men husker at en av lærerne kunne baklengs o_O

Må legge til at miljøet der var veldig godt også!

Lenke til kommentar
Det er nok bare slik jeg er :) Jeg vet jo at ingen bryr seg og alt det der, men det gjør jeg..

 

Mesteren? Hvem er det vi snakker om her? Det begynner å bli noen år siden nå, så husker ikke helt. Men husker at en av lærerne kunne baklengs o_O

Må legge til at miljøet der var veldig godt også!

Ja har vært innom masse kampsporter, og Capoeia genrelt har veldig bra miljø.

 

Kanskje fordi det ikke er så mye "macho" folk som skal være super tøffe og lære seg å sloss.

Heller folk som lærer seg noe vakkert!

Lenke til kommentar
Hvis du vil lære deg å sloss begynner du ikke på Capoeira, TKD, Karate eller noe slikt, bare så det er sagt.

Hva er poenget med å lære seg å sloss?

Vold avler vold, vold er teit.

Er man så teit at man havner i bråk så får man bare få bank

Er man uskyldig i bråk så kan man 90% av ganene bare stikke av.

De 10% man ikke har noen mulighet må man bare sikte på balla, nesa eller kneet og håpe på det beste!

 

Ellers så er Karate og mange andre sporter bra trening for kroppen, men capoeira har best bevegelighetstrening.

 

 

gå direkte på capoeira er dårlig ide syns jeg.. er bedre med turn ^^ så kan du satse capoeira :D

Begge deler, det er turn i Capoeiraen. Men å gå eksempel 2 dager i uka på capoeira og 2 dager på turn er veldig bra.

Lenke til kommentar

SivilMilitaer:

 

er greit å kunne selvforsvar, om du ikke kommer til på verken nese, baller eller knee fordi motparten blokker deg, så dødfødt... Har havna mange ganger i bråk uforskyldt, kan være noe så uskyldig som å bare se en feil vei, eller dulte borti noen i en kø... så ikke kom her å snakk om at man er teit om man havner i bråk...

Lenke til kommentar
SivilMilitaer:

 

er greit å kunne selvforsvar, om du ikke kommer til på verken nese, baller eller knee fordi motparten blokker deg, så dødfødt... Har havna mange ganger i bråk uforskyldt, kan være noe så uskyldig som å bare se en feil vei, eller dulte borti noen i en kø... så ikke kom her å snakk om at man er teit om man havner i bråk...

Jo, men noen har en medfødt egenskap sånn som deg, at de alltid havner i bråk. Kan være noe med utseende ditt, hvordan du ser på folk, hvordan du beveger deg, går kledd., karismaen din vet da faen.

 

Nen har bare dårlig selvdisiplin, de virkelig flinke havner aldri i bråk samme hvem det er. Du er i allefall ikke en av dem, men for all del du kan jo ikke noe for det.

Orker ikke svare deg mer, gå på byen og havn i bråk der(Istedenfor å hisse meg opp)

Lenke til kommentar

at det går ann.... du vil bare skape konfilkt du...

 

når man står i en kø, en veldig tett kø, så kommer man alltid borti noen, og det er ikke din skyld at folk tar det ille opp og hisser seg opp... sånne som deg sikkert som er sånn, som alltid skal ha riktig og skal vite best - alltid..

Lenke til kommentar
at det går ann.... du vil bare skape konfilkt du...

 

når man står i en kø, en veldig tett kø, så kommer man alltid borti noen, og det er ikke din skyld at folk tar det ille opp og hisser seg opp... sånne som deg sikkert som er sånn, som alltid skal ha riktig og skal vite best - alltid..

ok unnskyld

Lenke til kommentar
at det går ann.... du vil bare skape konfilkt du...

 

når man står i en kø, en veldig tett kø, så kommer man alltid borti noen, og det er ikke din skyld at folk tar det ille opp og hisser seg opp... sånne som deg sikkert som er sånn, som alltid skal ha riktig og skal vite best - alltid..

 

har kanskje noe med holdningen din jah.. er ikke han som vil skape konflikt her.. la meg spørre deg litt ut av temaet, viss køen er såå tett at du dulpa borti en fyr, han hisser seg opp mot deg og sier dritt, tar du igjen eller tar du bare støtet og sier unnskyld? her i oslo har jeg dulpet borti mange, og eneste måten er bare å se på de og smil så og si unnskyld.. x)

Endret av vi3t
Lenke til kommentar
at det går ann.... du vil bare skape konfilkt du...

 

når man står i en kø, en veldig tett kø, så kommer man alltid borti noen, og det er ikke din skyld at folk tar det ille opp og hisser seg opp... sånne som deg sikkert som er sånn, som alltid skal ha riktig og skal vite best - alltid..

 

har kanskje noe med holdningen din jah.. er ikke han som vil skape konflikt her.. la meg spørre deg litt ut av temaet, viss køen er såå tett at du dulpa borti en fyr, han hisser seg opp mot deg og sier dritt, tar du igjen eller tar du bare støtet og sier unnskyld? her i oslo har jeg dulpet borti mange, og eneste måten er bare å se på de og smil så og si unnskyld.. x)

 

nå drar du den veldig ot men ok, poenget er at bare ikke i denne tråden men mange andre tråder har opptrådt som enb som har peil på alt og alltid skal ha rett....kan ta en episode fra ett utested jeg var på, så i kø så kommer det en kar og sniker, jeg sier høflig at det er en kø her, og anviser han til plassen bakerst, han svarer med og gi meg en i mellomgulvet, men fyren så som ei kjerrng så jeg hadde ikke hjerte til å ta igjen....

 

og ikke kom hit å still spørsmål om holdningen min, du kjenner ikke meg, jeg kjenner ikke deg, så vær så snill og bare drit i det...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
SivilMilitaer:

 

er greit å kunne selvforsvar, om du ikke kommer til på verken nese, baller eller knee fordi motparten blokker deg, så dødfødt... Har havna mange ganger i bråk uforskyldt, kan være noe så uskyldig som å bare se en feil vei, eller dulte borti noen i en kø... så ikke kom her å snakk om at man er teit om man havner i bråk...

Jo, men noen har en medfødt egenskap sånn som deg, at de alltid havner i bråk. Kan være noe med utseende ditt, hvordan du ser på folk, hvordan du beveger deg, går kledd., karismaen din vet da faen.

 

Nen har bare dårlig selvdisiplin, de virkelig flinke havner aldri i bråk samme hvem det er. Du er i allefall ikke en av dem, men for all del du kan jo ikke noe for det.

Orker ikke svare deg mer, gå på byen og havn i bråk der(Istedenfor å hisse meg opp)

Hvis du oppfører deg i virkeligheten slik du skriver på forumet, så er ikke du heller en sånn som aldri havner i bråk.

Lenke til kommentar
SivilMilitaer:

 

er greit å kunne selvforsvar, om du ikke kommer til på verken nese, baller eller knee fordi motparten blokker deg, så dødfødt... Har havna mange ganger i bråk uforskyldt, kan være noe så uskyldig som å bare se en feil vei, eller dulte borti noen i en kø... så ikke kom her å snakk om at man er teit om man havner i bråk...

Jo, men noen har en medfødt egenskap sånn som deg, at de alltid havner i bråk. Kan være noe med utseende ditt, hvordan du ser på folk, hvordan du beveger deg, går kledd., karismaen din vet da faen.

 

Nen har bare dårlig selvdisiplin, de virkelig flinke havner aldri i bråk samme hvem det er. Du er i allefall ikke en av dem, men for all del du kan jo ikke noe for det.

Orker ikke svare deg mer, gå på byen og havn i bråk der(Istedenfor å hisse meg opp)

Hvis du oppfører deg i virkeligheten slik du skriver på forumet, så er ikke du heller en sånn som aldri havner i bråk.

hehe klarer alltid å prate meg unna!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...