Gå til innhold

"The Covenant of Mor'di" - Norsk Age of Conan Guild rekrutterer


Anbefalte innlegg

Vi som har laget guildet med mål om at dette skal være et guild for alle. Enten du liker PvP, PvE , RP eller du er en meget casual player.

 

Siten vår er: www.mordi.net

 

 

Guildet er delt opp i 3 seksjoner, men sin egen infrastruktur.

 

Disse seksjonene er de såkalte kastene våre.

 

Hvilken kaste du blir med i avhenger av hva du har lyst å gjøre i guildet.

 

Kaste 1: Lauget

Dette er for casual players. Ingenting blir forventet, og de kan være med på alt de vil så lenge det er plass (dette gjelder forøvrig for de aller fleste) og så lenge de er rett level etc. Rang innenfor Lauget blir bestemt av hvor god crafter characteren er (hvor god crafter du er blir restriktert av level, men vi syntes crafting skills var en litt stiligere måte å tematisere kasten på). Den er organisert inn i 4 ranks (lærling svenn etc., disse kommer ut senere), hvorav rank 1 blir trial, 2 mellomste for members, og den øverste for offiserer, hvis domene hovedsakelig er lauget.

 

Kaste 2: Einherjar

Varden er for PvP/PvE folk og er organisert inn i 4 ranks ut ifra hvor dedikert raider (fra aktiv til hardcore) man vil være og hvor mye administrasjon man takler. Det begynner med en trial rank, fører videre til en raider rank, så en sub-commander rank og så en offiser rank (som igjen er en funksjonell offiser innenfor den delen av guildet).

 

Kaste 3: Åren

Åren har en trial rank, så tre forskjellige og likestilte medlem-ranks, og en officer rank på toppen.

 

Officers har hovedsakelig som ansvar å beskytte sin kaste innenfor hele guildet, og fungerer som representanter. Ved å dele opp guildet på denne måten blir det enklere for det enkelte medlem å finne likesinnede, samtidig som hver offiser ikke blir ansvarlig for en for stor eller for varient porsjon av guildet. Offiserene som en helhet har selvfølgelig også som oppgave å se ut for guildet som en helhet.

 

Antallet ranks kan variere ettersom vi føler for det. Dette guildet skal bære et mer personlig preg en bare et utarbeidet konsept. Finner vi ut at vi vil ha en rank for å la noen føle seg litt spesielle, eller noe slikt, lager vi det. Poenget er at guildet er delt opp is seksjoner som kan ha flere ledere per seksjon ettersom det blir nødvendig, og alle lederne av alle seksjonene til sammen danner guild ledelsen. I tillegg betyr det at alle guildets interesser blir likestilte, ettersom hver interesse på en måte danner grunnlaget for en kaste. Lauget vil representere casuals, Varden raiders og Åren roleplayers.

 

Dette er selvfølgelig ikke lagt i stein og kan forandres, men for øyeblikket så ser det ganske bra ut. Beskrivelsene på hovedsiden vil bli oppdatert i løpet av ikke alt for lang tid (uke eller to tops, jeg lover), og forumene er åpne for diskusjon av alle gode ideer som medlemmene eventuelt har.

 

 

 

Så om du fremdeles er på utgikk etter et guild til Age of Conan, så ta gjerne en titt på siden og forumet vårt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal vurdere dette jeg, dere er jo ganske mangen også. Jeg er inne og spiller general beta for tiden.

 

Flott! :D

 

Vi er jo et hel norsk guild, noe jeg foretrekker, hvert fall med tanke på TeamSpeak, jeg føler ikke engelsk uttalen min låter så bra i hektiske spillsituasjoner :p

 

haha ja, vel sikkert rart og høre stavangersken min og da på TS :p

Lenke til kommentar
Skal vurdere dette jeg, dere er jo ganske mangen også. Jeg er inne og spiller general beta for tiden.

 

Flott! :D

 

Vi er jo et hel norsk guild, noe jeg foretrekker, hvert fall med tanke på TeamSpeak, jeg føler ikke engelsk uttalen min låter så bra i hektiske spillsituasjoner :p

 

haha ja, vel sikkert rart og høre stavangersken min og da på TS :p

 

 

 

 

Nja, dama mi er fra Stavanger, så jeg er hvert fall godt vandt med det ;):p

Lenke til kommentar

Personling hadde jeg hatt lyst til å joine samme server for å få en rival, for det hadde jo blitt en skikkelig utfordring. Men det virker jo nå som om dere vil gjøre serveren dere drar på til en "helnorsk" server, og da blir det plutselig ikke så fristendes lengre.

 

Man får se hvor mange det er plass til på en server. Trur det har vært snakk om "vanlige" tall, altså 3000-3500 folk.

Lenke til kommentar
Personling hadde jeg hatt lyst til å joine samme server for å få en rival, for det hadde jo blitt en skikkelig utfordring. Men det virker jo nå som om dere vil gjøre serveren dere drar på til en "helnorsk" server, og da blir det plutselig ikke så fristendes lengre.

 

Man får se hvor mange det er plass til på en server. Trur det har vært snakk om "vanlige" tall, altså 3000-3500 folk.

 

 

Hmm, 3000-3500 virket nesten litt lite, med tanke på hvor stor spillverden Age of Conan skal ha :hmm:

Men det finnes jo grenser på hvor mange folk de kan ha inn på en server på én gang :p

Lenke til kommentar

Tja, nå har vel ikke Funcom publisert policyen sin for RP-servere enda, så det kan jeg ikke svare på. Upassende er det i alle fall. Tror ikke The Covenant of Ur'mom hadde fått leve særlig lenge.

 

Og jeg tviler på at det finnes mange "hardcore" RP-ere der.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Og jeg tviler på at det finnes mange "hardcore" RP-ere der.

ok. det der er noe av det dummeste jeg har hørt. Kan man da ikke bruke navn som betyr noe på andre språk er det det du mener?

 

Ancestors - anen, ane, stamfar

Hour Of The Gods - Guds time

Acolytes - Alterguttene - kommer av gresk akolouthos som betyr medhjelper

Black Lotus - Svart lotus (blomst..)

Grey Order - Grå Orden

The Guardians - Vokterene

Hope's Antagonists - Håpets fiende - håpløshetens venn?

Ronins of Crom - Herreløs samurai av Crom

Redemption - Tilgivelse

Imperium - Makt - absolutt makt

The Murder Herd - draps flokken

The Sundered Guard - den ødelagte vakta

Defiance - oppstanasig oppførsel

 

dette er tatt ut guild-lista på aoc forumet.. alle disse navnene høres bra ut og ser bra ut, men når du ser på hva det egentlig betyr så er mange av de temmelig teite.. men alt er jo opp til hver enkelt. men kom ikke å si at the Covenant of Mor'Di er så dumt..

 

uansett, bare en liten del av spillerene som er norske..

Lenke til kommentar
Personling hadde jeg hatt lyst til å joine samme server for å få en rival, for det hadde jo blitt en skikkelig utfordring. Men det virker jo nå som om dere vil gjøre serveren dere drar på til en "helnorsk" server, og da blir det plutselig ikke så fristendes lengre.

 

Man får se hvor mange det er plass til på en server. Trur det har vært snakk om "vanlige" tall, altså 3000-3500 folk.

hadde vært greitt med et "nemisis"-guild, :thumbup: men vi vil på ingen måte lage en "helnorsk server".. så der er du enten feilinformert, ellers så har vi snakke forbi hverandre.. ;) men ja, rivaler er kult.. helnorsk server.. ikke så kult..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...