Gå til innhold

"The Covenant of Mor'di" - Norsk Age of Conan Guild rekrutterer


Anbefalte innlegg

Nå har jeg aldri vært noe spesielt "into roleplaying" i noe MMO.

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor navnet skulle bryte reglene ;)

 

 

Det er greit nok at noen kanskje ikke helt like navnet, og ikke ser det humoristiske i det, andre på sin side "gir faen", mens noen syntes det er helt greit og ser humoren :)

 

Vi er alle forskjellige, om du har et såpass stor problem med navnet, så er det jo simpelthen bare å lav være og joine, det er vell ikke nødvendig å svarteliste og svartmale hele guildet på grunn av navnet? ;)

 

 

Hva vet du om det finnes "hardcore" roleplayers i guildet i det hele store?

Jeg syntes du er litt bombastisk nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Personling hadde jeg hatt lyst til å joine samme server for å få en rival, for det hadde jo blitt en skikkelig utfordring. Men det virker jo nå som om dere vil gjøre serveren dere drar på til en "helnorsk" server, og da blir det plutselig ikke så fristendes lengre.

 

Man får se hvor mange det er plass til på en server. Trur det har vært snakk om "vanlige" tall, altså 3000-3500 folk.

hadde vært greitt med et "nemisis"-guild, :thumbup: men vi vil på ingen måte lage en "helnorsk server".. så der er du enten feilinformert, ellers så har vi snakke forbi hverandre.. ;) men ja, rivaler er kult.. helnorsk server.. ikke så kult..

Er dere ikke blitt rundt 600 folk nå da?

 

Det vil altså si at dere vil omtrent være 1/5 av hele serveren, så det vil jo bli et "helnorsk" server enten det er meningen eller ikke.

 

Og dette er jo kun med dere, altså 1 guild. For å lage eller ha rivaler så må man jo ha flere, så tar vi nå med enda et norskt guild inn på samme server så hadde man plutselig sett at det ville vært 1/3 norske folk på serveren.

 

Og jo, de nevnte at en server skal ha rundt 3000 folk for en stund tilbake.

Lenke til kommentar
Personling hadde jeg hatt lyst til å joine samme server for å få en rival, for det hadde jo blitt en skikkelig utfordring. Men det virker jo nå som om dere vil gjøre serveren dere drar på til en "helnorsk" server, og da blir det plutselig ikke så fristendes lengre.

 

Man får se hvor mange det er plass til på en server. Trur det har vært snakk om "vanlige" tall, altså 3000-3500 folk.

hadde vært greitt med et "nemisis"-guild, :thumbup: men vi vil på ingen måte lage en "helnorsk server".. så der er du enten feilinformert, ellers så har vi snakke forbi hverandre.. ;) men ja, rivaler er kult.. helnorsk server.. ikke så kult..

Er dere ikke blitt rundt 600 folk nå da?

 

Det vil altså si at dere vil omtrent være 1/5 av hele serveren, så det vil jo bli et "helnorsk" server enten det er meningen eller ikke.

 

Og dette er jo kun med dere, altså 1 guild. For å lage eller ha rivaler så må man jo ha flere, så tar vi nå med enda et norskt guild inn på samme server så hadde man plutselig sett at det ville vært 1/3 norske folk på serveren.

 

Og jo, de nevnte at en server skal ha rundt 3000 folk for en stund tilbake.

 

Da mener de vell 3'000 folk logget på samtidig, jeg hørte også at det var snakk om kanskje 5'000 ;)

 

Uansett, om vi hadde hatt 600 i guildet, så vil nok aldri alle være aktive samtidig ;)

Det vil nok eksistere over 10'000 karakterer på én server, selv om det bare er 3'000 (5'000 eller hva det blir) som kan være aktive på samme tid.

Lenke til kommentar
bekreftelsen på hva?

 

At du faktisk ikke forstår hva som er galt med navnet.

For å gå tilbake til det tidligere eksempelet - The Covenant of Ur'mom ville blitt forandret rimelig kjapt på enhver RP-server der det faktisk medfører represalier å bryte reglene. Referanser til popkultur og morderne uttrykk (nei, navn som "Acolytes" er ikke det, fordi det ikke er snakk om ordets etymologi, som du driver og lister opp, men ordets faktiske betydning i dag) er vanligvis eksplisitt i strid med regelsettet. Om begrepet er på norsk, engelsk, eller hindu er irrelevant.

Dersom det av en eller annen grunn er tillatt når AoC engang slippes, er navnet fremdeles bent fram upassende og tåpelig i en RP-sammenheng; jeg ville neppe forventet å bli tatt særlig alvorlig om jeg skulle RP-e med det navnet der hengende på meg.

 

Ellers sier det jo mye om seriøsiteten din (og guildet som sådan?) når du velger å kalle meg "stuck up" og "selvhøytidelig" i stedet for å forholde deg til saken.

Lenke til kommentar
Personling hadde jeg hatt lyst til å joine samme server for å få en rival, for det hadde jo blitt en skikkelig utfordring. Men det virker jo nå som om dere vil gjøre serveren dere drar på til en "helnorsk" server, og da blir det plutselig ikke så fristendes lengre.

 

Man får se hvor mange det er plass til på en server. Trur det har vært snakk om "vanlige" tall, altså 3000-3500 folk.

hadde vært greitt med et "nemisis"-guild, :thumbup: men vi vil på ingen måte lage en "helnorsk server".. så der er du enten feilinformert, ellers så har vi snakke forbi hverandre.. ;) men ja, rivaler er kult.. helnorsk server.. ikke så kult..

Er dere ikke blitt rundt 600 folk nå da?

 

Det vil altså si at dere vil omtrent være 1/5 av hele serveren, så det vil jo bli et "helnorsk" server enten det er meningen eller ikke.

 

Og dette er jo kun med dere, altså 1 guild. For å lage eller ha rivaler så må man jo ha flere, så tar vi nå med enda et norskt guild inn på samme server så hadde man plutselig sett at det ville vært 1/3 norske folk på serveren.

 

Og jo, de nevnte at en server skal ha rundt 3000 folk for en stund tilbake.

vi er pr. nå 462 medlemmer registrert i rosteren. og ja, vi vil bli en stor del av andelen spillere på serveren. men vi går ikke inn for at "Hey, la oss samle alle de norske på en server.." det syns jeg er for teit..

Lenke til kommentar
vi er pr. nå 462 medlemmer registrert i rosteren. og ja, vi vil bli en stor del av andelen spillere på serveren. men vi går ikke inn for at "Hey, la oss samle alle de norske på en server.." det syns jeg er for teit..

462?

Hvorfor i allverden "reklamerer" du for straks 600 i rekrutteringsforumet da?

straks 600...

 

noen som har hørt noe mere ting?

 

Uansett, det handler ikke om hva dere vil eller ikke, når dere først er så store så er det ikke til å komme unda at det automatisk vil bli en "norsk" server, hvertfall hvis andre norske guilds hadde blitt med på samme server.

Jeg har jo lyst til å bli med på serveren, slik at jeg er sikret litt konkuranse, men det frister litt mindre når resultatet av dette ville ha gjort at serveren hadde blitt mer eller mindre norsk.

Lenke til kommentar
At du faktisk ikke forstår hva som er galt med navnet.

 

*snip snip snip*

 

Ellers sier det jo mye om seriøsiteten din (og guildet som sådan?) når du velger å kalle meg "stuck up" og "selvhøytidelig" i stedet for å forholde deg til saken.

 

Dont worry.

 

Jo større man er, jo hardere faller man. Det blir nok veien for dem ;)

Lenke til kommentar
At du faktisk ikke forstår hva som er galt med navnet.

 

*snip snip snip*

 

Ellers sier det jo mye om seriøsiteten din (og guildet som sådan?) når du velger å kalle meg "stuck up" og "selvhøytidelig" i stedet for å forholde deg til saken.

 

Dont worry.

 

Jo større man er, jo hardere faller man. Det blir nok veien for dem ;)

hehe. takk for et flott og konstruktivt inlegg, viser virkelig modenhet og innsikt. /applaus!

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Viser til siste del av posten til Zealuu.

 

At du mener at jeg ikke viser modenhet og innsikt kan jeg jo forsåvidt leve med. Men blir det ikke litt...dumt å komme med slike påstander når representanter fra guildet ditt kaller andre "stuck up" og "selvhøytidelig" når deres representanter ikke forstår hvorfor folk reagerer på guildnavnet i RP sammenheng?

Lenke til kommentar
Viser til siste del av posten til Zealuu.

 

At du mener at jeg ikke viser modenhet og innsikt kan jeg jo forsåvidt leve med. Men blir det ikke litt...dumt å komme med slike påstander når representanter fra guildet ditt kaller andre "stuck up" og "selvhøytidelig" når deres representanter ikke forstår hvorfor folk reagerer på guildnavnet i RP sammenheng?

dyntes ikke det er så rart når han oppfører seg som guru innenfor RP. Syntes heller ikke det er dumt å reagere slik på kommentarer som:

Dont worry.

 

Jo større man er, jo hardere faller man. Det blir nok veien for dem

det viser ingen innsikt i guilden, ta deg en titt på forumet. les noen av historiene medlemmer av guilden har skrevet for karakterene sine, så kan du si at guilden kommer til å falle sammen og det ikke er noen som har peiling på RP der..

Lenke til kommentar

Nå legger jo du inn ting som jeg ikke har sagt i forrige posten din da.

 

Jeg har aldri benektet at det er RPere i Covenant of Mordi. Det jeg sa var at jeg var overrasket over at dere ikke forstår hvorfor det reageres på navnet. Som RPer ville jeg aldri joina ett guild med ett slikt navn, men det får jo hver enkelt av dere stå for selv. Forøvrig setter jeg mer lit til RP erfaringene til Zealuu, enn noen av de som har stukket trynene ut i denne tråden.

 

Har forøvrig også sett på forumene deres, og lest noen av historiene. Og som alltid er det både bra og dårlige ting. Men det er jo så langt til side for det egentlige poenget mitt at jeg nesten glemmer hvor jeg er. Nå er jeg litt usikker på hva som får deg til å tro at jeg er interessert i å ha innsikt i guildet deres...Men det får bare være.

 

The covenant of mordi er simpelthen ikke ett RP navn. Det er faktisk alt annet enn det. Like mye RP som Covenant of Klarert faktisk, eller Covenant of Milf. Nei, litt mindre RP enn det..

Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare bli enige om å være litt uenige? :)

 

Med tanke på at vi er en del RolePlayer i guildet alt, så tyder jo det på at navnet ikke anses som et problem hos mange.

At noen kan reagere på navnet for være deres sak, men vi trenger jo ikke å lage en svær krangel på grunn av dette? :)

 

 

Liker du ikke navnet, så trenger du heller ikke å være med i guildet.

 

Det er noe som heter "har du ikke noe positivt å si, så ikke si noe"

Lenke til kommentar
Personangrep blir jo "fy,fy". Men det må da være lov å ha personlige meninger uten at man skal ty til det.

 

Uansett, jeg er spent på hvordan det vil gå med guilden her. Det å holde styr på 600 folk blir jo straks en heldagsjobb..^^

nå er det jo tvisomt at det faktisk blir 600. Sannsynligheten er heller at det blir en 400/450+ :) ikke at det er lite :O Blir spennende å se hvordan det blir med sieges når to gigant guilder møter hverandre.

 

Lurer litt på hvor store serverene blir, 3000 høres ganske lite ut. Spesielt med 9 batlekeeps per server, når hver av de guildene har en 150-250+ medlemmer (ganske sannsynlige tall) blir det langt over 60% av serveren som har battlekeep.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...