Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hvor kan jeg søke om penger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg skal søke om penger til sanvolleyball-bane til skolen min på vegne av elevrådet. Fristen til EO har gått ut, så problemet er at jeg ikke finner noe annet sted å søke om penger fra.

 

Noen som har et genialt tips?:)

Vet dere hvor mye en sandvolleyball-bane koster?

 

Du kan jo spørre kommunen. Om du vil gi penger.

Lenke til kommentar
Du kan jo spørre kommunen. Om du vil gi penger.

 

Jeg går på videregående som ligger under fylke, og siden kommunen vår er "fattig" så tviler på at kommunen vil gi noe. Men kan jo ringe dem.

 

Okei, men det er verdt et forsøk. Har dere ikke et ungdomsfond? Det har vi i vår kommune. Her gir dem penger til forskjellige formål som ungdommen driver med.

Lenke til kommentar
Dere kan jo starte med å knuse stein, etter en god stund vil dere ha nok sand til en bane.

 

Kommunen er jo en bra plass å starte, men det lokale sandtaket kan jo også være en idé å prøve. Er ikke en slik bane bare en dunge sand?

 

 

Sanden bør være egnet til spill uten sko. Har selv spilt sandvolleyball med det jeg karakteriserer som kattesand. Det er UBEHAGELIG. Så trenger man et nett med de riktige målene.

Lenke til kommentar
Dere kan jo starte med å knuse stein, etter en god stund vil dere ha nok sand til en bane.

 

Kommunen er jo en bra plass å starte, men det lokale sandtaket kan jo også være en idé å prøve. Er ikke en slik bane bare en dunge sand?

 

 

Sanden bør være egnet til spill uten sko. Har selv spilt sandvolleyball med det jeg karakteriserer som kattesand. Det er UBEHAGELIG. Så trenger man et nett med de riktige målene.

 

 

Joda, men hva kan du forvente deg hvis du skal ha det gratis? Burde man ikke kunne godta å måtte spille med sko? Bare sånn rent hypotetisk hvis man fikk sponset "kattesand" fra det lokale sandtaket.

 

Nettet er jo bare ett tau egentlig. Målene finner man på internett. Så det kan man enkelt lage selv også, uten at det koster så innmari mye. Hvis man ikke får skaffet det andre steder mener jeg. Jeg prøver bare å komme med forslag til en løsning på problemet.

Lenke til kommentar

At du stiller veldig mange krav til kvalitet uten at det egentlig skal koste noe som helst. Jeg forsto det slik at dere skulle søke om penger til å dekke kostnadene av banen, men det er mulig jeg missforsto. Jeg tviler på at dere betaler banen selv nemlig.

 

Frustrasjonen har lagt seg, så jeg orker ikke å si det jeg hadde tenkt å si. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...