Gå til innhold

Er du interresert i å tjene lette penger? Bli betalt for å ta undersøkelser på internett, det er både enkelt, morsomt og lærerikt!


esseN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok...

 

offtopic: hva betyr egentlig det med 0 innlegg? han har jo flere poster bare i denne posten. Er det no galt med tellingen?

Poster i OT-baren teller ikke på Post-counten

 

 

 

For øvrig er følgende aktører til å stole på, og gir deg gavekort for besvarte undersøkelser: panel.no og verdifullmening.no

Endret av Q-tip
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Postcount inkrementeres ikke i visse kategorier hvor OT-baren er en av dem. Dette fordi det i gamle dager gikk sport i å spamme de mer useriøse kategoriene for å øke postcount og dermed virke kulere, for alle vet at de med minst 8000 poster er de kuleste. :)

 

Makten har talt ... :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Holder litt på med panel.no jeg også. Og så sent som for 5 dager siden hadde jeg endelig klart å tjene opp 150 kroner som er nok til å ta ut et gavekort på platekompaniet. Men jeg har enda ikke fått noe gavekort. Bruker det å ta lang tid eller?

 

Det tar noen dager til panel.no sender en mail med en kode som du skal oppgi til platekompaniets hovedkontor. Du kan da velge om du vil få en (eller flere) valgfrie varer inntil 150 kroner fra nettbutikken, eller velge å få tilsendt et papirgavekort som kan brukes i de fysiske filialene. Begge deler tar ei uke eller to fra du sender mail til PK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...