Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Russisk rulett på one night stand.


Gjest Korkey

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Heisann_*

Natt til i dag hadde jeg med en jente hjem fra byen. Vi Hoppa i loppekassa og kjørte på. Fulle som vi var glemte jeg å bruke kondom. Hva burde jeg gjøre nå? :thumbdown: Fikk ikke utløsning da. Regner med at det er liten sjans for en eventuell graviditet da. Eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_heisann_*

ja, sier no der. Er fremdeles ikke kin på å få unge da. Jaja, får vel bare vente å se da. Kanskje jeg poster noe i helsedelen om brune prikker på penis. hehe

Lenke til kommentar

eh, hallo? angrepille mann!

 

det kommer alltid forsæd som mannen ikke merker, denne kan gjøre jenta gravid!

"får vel bare vente å se"

wtf? dette er ikke noe man skal satse på! unge kan ødelegge liv like lett som velsigne dem! en kamerat av meg ble far i en alder av 17 år, på en måte elsker han jo ungen og alt, men den har samtidig "ødelagt" veldig mye av livet til både han og moren...

Lenke til kommentar
Natt til i dag hadde jeg med en jente hjem fra byen. Vi Hoppa i loppekassa og kjørte på. Fulle som vi var glemte jeg å bruke kondom. Hva burde jeg gjøre nå? :thumbdown: Fikk ikke utløsning da. Regner med at det er liten sjans for en eventuell graviditet da. Eller?

Kjenner du jenta?

Du må huske, at på byen har du kun fornavn, ingen etternavn. Og telefon nummer har du heller ikke :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_heisann_*

Har den regelen i bakhodet som regel,, men nå var det hjem til meg. Jaja.. får vente å se da. Skal holde det oppdatert jeg. Kanskje man kan etterhvert flytte posten til helse delen og så til familie delen :p

Lenke til kommentar
ja, sier no der. Er fremdeles ikke kin på å få unge da. Jaja, får vel bare vente å se da. Kanskje jeg poster noe i helsedelen om brune prikker på penis. hehe

Hvor gammel er du?

 

Trådstarter har allerede postet sin alder...

 

Ja, det hadde jeg ass. Men ho var 19 og jeg 19 så er trygg der. hehe. Tror jeg hadde rømt landet i om jeg hadde funnet ut at hun var 15 år.
Lenke til kommentar
Det trengs kun en sædcelle for å gjøre en person gravid. Det kommer heller ikke sæd kun under utløsning så er vel best å ta en angrepille :thumbup: .

En sædcelle trengs til å befrukte egget, ja, men det trengs mer enn en for å komme seg dit. Har du ikke sett Trond Viggo, når han forteller om sædcellene som sprenger seg selv for å redde de andre gjennom egglederen? :D

Lenke til kommentar
Det trengs kun en sædcelle for å gjøre en person gravid. Det kommer heller ikke sæd kun under utløsning så er vel best å ta en angrepille :thumbup: .

En sædcelle trengs til å befrukte egget, ja, men det trengs mer enn en for å komme seg dit. Har du ikke sett Trond Viggo, når han forteller om sædcellene som sprenger seg selv for å redde de andre gjennom egglederen? :D

I tillegg må må jenta ha eggløsning osv osv. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...