Skribenten_ Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 interfacen min resetter seg hver gang jeg logger av og på spillet. macroene blir borte, addonsene mine resetter til orginale instillinger osv.. det er veldig irriterende. tok vasj her om dagen, hvor jeg fikk DC, og da jeg kom tilbake var alt føkka. mine instiller i healbot, og macroene forsvant. nå er jeg lei. noen som vet hva som er galt?
Instict Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 høres ut som filene dine er skrivebeskytta. Merk alle filer og mapper, og så fjern skrivebeskyttelsen på alt.
Glutar Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Har hatt samme problem flere ganger, bare kjør "repair tools" som ligger i wow mappa. Da ordner det seg
Matsemann Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Om du kjører Vista ville jeg kjørt spillet som administrator eller flyttet alt vekk fra Programfiler-mappen.
Bear^ Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Har du Vista har du funnet problemet. Det forbandete overbeskyttende forbandete operativsystemet. Husker jeg brukte en drøss med timer på å krangle med Vista før den aksepterte oppsette jeg hadde gjort i WoW. Og da lå ikke WoW i programfiler mappen heller. Vurderer sterkt å fjerne hele vista og innstallere XP i stede. Liker bare ikke Vista.
Skribenten_ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 (endret) ja jeg bruker vista, og jeg vet at jeg hele tiden på akseptere hver gang jeg skal pakke ut .rar filer og akseptere flytting av filer...omtrent hele tiden. men hvilket mappe skal jeg lagre wow hen da? i "mine dokumenter" går det forresten ann å flytte hele "world of warcraft" mappen rett over på "mine dokumenter"? Endret 10. februar 2008 av janern21
Matsemann Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Du kan flytte hele mappen hvor du vil. Blizzard har vært så smarte, så du slepper å måtte installere spillet på nytt. Selv har jeg WoW på en ekstern harddisk, og kan kjøre spillet fra en hvilken som helst maskin. Jeg ville lagt den i C:\World of Warcraft eller noe. Men hvor du legger den spiller ikke så stor rolle. Om du vil ha den i "Mine Dokumenter" går det også greit.
Luddezor Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Kan også hende du har virus som påvirker savedvariables.lua.
Hachon Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Litt off-topic, men jeg synes ikke det er vits å lange en ny tråd. Jeg kjører bongos (bare le), men det er noen key-bindings som resettes hver gang jeg logger av og på. Jeg har num-pad 4 til bearform og insert til barkskin, men disse må jeg altså binde på nytt hver gang jeg logger av og på. Jeg kan ikke skjønne hvorfor det skjer med kun disse to knappene. Jeg har Vista, men har skrudd av UAC, og virus har jeg ikke.
Skribenten_ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Litt off-topic, men jeg synes ikke det er vits å lange en ny tråd. Jeg kjører bongos (bare le), men det er noen key-bindings som resettes hver gang jeg logger av og på. Jeg har num-pad 4 til bearform og insert til barkskin, men disse må jeg altså binde på nytt hver gang jeg logger av og på. Jeg kan ikke skjønne hvorfor det skjer med kun disse to knappene. Jeg har Vista, men har skrudd av UAC, og virus har jeg ikke. Flytt hele "world of wacraft" mappen til "minde dokumenter" så funker det. gjorde det hvertfall på meg.
Hachon Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg har aldri hatt WoW-mappa mi på C:\ så tror ikke det er det samme hos meg, men det er sikkert en interface bug eller noe, menmen, det har blitt en vanesak så det er ikke noe stort problem. Tror uansett jeg må oppgradere en del addons ettersom jeg får så mye bugs da jeg logger på at bug grabber skrur seg av i ett minutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå